kelegaan ;) | Dunia sebenar Shida kelegaan ;)

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Sunday, 1 August 2010

kelegaan ;)

wahh arinih rasa sgt bsemangat..hari ni saja dah setel 2masalah..
hurm bagus2 shida..camtuh la..yakin pada diri ..
mulai saat nih saat frienship day..aku nak lupa kisah lama aku..
nak mula muka baru...bukan muka buku yer..hehe..
kepada "dia" saya minta maaf skali lagi yer..dari hujung rambut hingga
hujung kaki..kalo syurga tuh dbawah telapak kaki "dia" aku da sembah da..
huhu..naseb dkaki ibu.. ;)

rasa bersalah dan rasa xtenteram aku mula reda sikit demi sedikit..
lega rasanya sume dah selesai sebelum masuknya bulan mulia..
dan hari raya..huhu..takot juga..kang ade musuh dibulan baik ni..
mmg puasa saja2 la xdapat apew kan...
tutup sume yang lama buka yang baru..mula kn hari ini dengan topik baru
iaitu "memperbaiki diri sendiri" xkire la dr segi ape saja..mental moral dan fizikal
kne la perbaiki mana yg da lapuk dan buruk2..

moga aku dapat hidayah dan ptunjuk dr yang esa..kmana sebenarnya hala tuju
aku..selain tuh xnak lagi bharap pada ssiapa..mst tanggung sndri pikul sndri..
cuba selesaikn ssuatu tanpa bantuan ssiapa..supaya dri makin matang 
dan bertanggungjawab ..bla..bla..bla.. ;)

soal cinta?? ahh.. lupakan jewla dlu wat smntara waktu..kalo ade jodoh insyallah xkmana
setiap insan ade psgan masing2 yg telah dberikn dan dtetapkn tol x..hehe..
jus cepat or lambat..nampak or xnampak itu sahaja..jadi mana2 yang single...
usah gusar dan risau..psgan sentiasa ada untuk anda.. ;)

lg 10 hari dah nak puasa..lepas tuh raya..wahh dah ready ke?
bila raya sume takot yerla..sume bnda nk baru...
tahun nih aku save bajet skit..baju je yg baru yg lain sume lama~
malas nk beraya sakan tahun nih..xtawu kpe..
mgkin mgenang2 ape yg dah berlaku sebelum nih kan..
xsempat nk paki baju sama..wane sama..pe pon sama ..wahh~
berangan jew lebih..aku nih..cukupla sama ngn anak2 buah aku nih
dorg lagi happy hehe.. ;)

nasihat tuk diri : sentiasa cekal dan tabah mengharungi onak dan duri diduniawi ini.
sentiasa ingat bahawa masih ade yg mengambil berat dan sayang diri ini seadanya ~
ambil ia sebagai pengajaran dan teladan hidup..moga2 dapat mnjadi pedoman hidup,
moga2 hari seterusnya lebih baik dr yang sebelumnya.. senyum selalu untuk diri sendiri ;)

0 Jari Ohsem: