lawaknyer sayang ;p | Dunia sebenar Shida lawaknyer sayang ;p

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Monday, 23 August 2010

lawaknyer sayang ;p

hari nih berbuka dirumah bersama keluarga tercinta ..
termasuk lah abg ipar dan dua org anak buah ku yg petah sgt2
bercakap mgalah kan  mulut murai hahaaa ;D
waktu berbuka pada harini 7.28 pm
lmbatnyew ..tempat len da slesai da solat da..
kat taiping baru nk tkontang kanting berbuka hihi
xpela..biar lambat asalkan selamat kan hihi ..
masa berbuka tadi .. anak buah ku yg kecik nih nama nana
makan sebelah mak ...kami mkn kat ruang tgk tv kat bawah..
bentang alas meja ala cam style kampung mkn kat bawah
duduk bersila hihi ;)
tgh2 syok mkn kan..xsgka lak ank buah aku nih..
dia mkn mata pejam..bdan lak thoyong hayang ..hihi
lentok kat mak aku..
rupanya dia makan mkan tp mate pjam dia tido..
haha..ttbe aku tringt video yg aku tgk kat fb zico..
rugi aku xrakam aksi itu..mst mncuit hati..
mak pon tegur heeeeh nana .. makan betul2..
mengantok ke sayang ..hihi ..abg ipar aku trus angkat dia
baring kat katil dan dia pon lena..hihi
nana nih umo dia baru 1tahun 11 bulan hehe..
aku tersengeh2 tgk dia..da bis mkn..slesai sumenya dia masih tido
sebelum g kjew balik aku kiss pp dia..mmuahhh ..hehe
makandak nk pi keje yer syg ~
 nih pic lama masa tahun lepas..nana pon botak g hihi ..makandak syg korang dua mmauhh!!

0 Jari Ohsem: