merdeka! merdeka! merdeka! | Dunia sebenar Shida merdeka! merdeka! merdeka!

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Tuesday, 31 August 2010

merdeka! merdeka! merdeka!

hye all myreaders dah 31hb kan harinih selamat merdeka yg ke 53
eh 53 kan.hihi ..xsgka pejam celik pejam celik dah ke 53
kejap jew kan korang .. xpew kite menyanyi dulu ok .hihi ..

Tanggal 31
Bulan lapan lima puluh tujuh
Merdeka ! Merdeka !
Tetaplah merdeka
Ia pasti menjadi sejarah
Tanggal 31
Bulan lapan lima puluh tujuh
Hari yang mulia
Hari bahagia
Sambut dengan jiwa yang merdeka
Mari kita seluruh warga negara
Ramai-ramai menyambut hari merdeka
Merdeka !
Tiga satu bulan lapan lima puluh tujuh
Hari mulia negaraku merdeka
 so korang sambut kat mana? kat padang ? kat umah? kat tenet?
atau de tempat2 yg saya xtahu hehe ..
meh la share ngn saya ..saya amat bertuah sambut ngn teman tsayang
teman saya itu adalah stesen radio tenet gomofm ..
lepak sana borak2 dgr2 lagu patriotik dgr org nyanyi mcm2 lah
korg xcayer g la masuk sana ok kat tab menu ade linknya ..
sape join karaoke dapat adiah handfone taw kalo menang
handfone tuh bukan sng taw nk dpt..dala mudah jew cra nak masuk
saya sendri dah menang kuiz2 yg lepas2..
dapat topup sebnayak 20ringgit ;) suke3 heheeee ..
kuiz carta lagu pon saya menang dr soklan dj zico ..amat mudah nk jawab
hehe ..so skg ngah tgu hadiah dr nya ..from egypt tuh
bertuuaahhnyewww lah ;)

k lah nak melayan gomofm .. happy merdeka day sume my blogger ;)

4 Jari Ohsem:

Nadd said...

merdeka!
hepy merdeka day shida. :)

shida saje said...

thanx nad happy merdeka day juga!!

misyamissyou said...

hye! salam merdeka..thanks ye follow.. :)

shida saje said...

orite xde hal lah ;)