dua cerita suka dan duka ~ | Dunia sebenar Shida dua cerita suka dan duka ~

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Tuesday, 7 September 2010

dua cerita suka dan duka ~

cerita duka dulu lah :

cite duka nih xde bnda sebnarnya actually saya kurang bminat ngn prempuan
yang macam ala2 sukakn prempuan ..
bukan saya kate "dia les" tp lagak gayanya cam kearah itu jew..
at 1st kenal dia ok jew..kawan cam biasa..pe sume..
bila da makin rapat saya jadi kurg senang ngn sikap dia..
tetiba cemburu tetiba nak merajuk ngn saya..hello pe kes???
saya bukan bf awak yg awak nk jeles2 saya xlayan awk..yg awak 
nk marah2 bila saya xlayan awk..heh tolong la..rimas aku!!

kalo cakap tuh manja bukan men lagi..geliman dgr..aduhh..
de gak pompuan camni lam dunia skg..tlg la minta simpang sume nih
ckup la..setakat nih persahabatn kite ye awk..
persahabatan kite mmg xleh pergi jauh..sebab perangai awak
yg membuat saya kurang senang xsuka dan rimass!!

pergi-pergi ..jgn cari saya lagi taw!! hmm... 

_____________________________________________________________________________________

part yg nih best cerita tentang suka saya :

yang suka sgt bukan ape..bilangan ahli keluarga da semakin bertambah..
tadi dalam kol7 kakak saya masuk wad..dia nk bersalin da..
nih untuk anak yg ke 3 nyew..alhamdulillah dapat anak lelaki
skg ank buah saya suda ade 3 org ..yg pertama lelaki ke2 perempuan
yg baru lahir nih lelaki ..alhamdullah,happy dgr gembira..ramadhan kali
ini dapat ank buah lagi waa...syok!!

xsabar nk tgu dia pulang kerumah nih..kate emak muka dia macam
anak buah saya yg pertama tuh..puteh2 gebu ..
xkesah la macamana kan..xsabar nk tgk dia nk dukung dia
nk jaga dia..hihi ..alhamdulillah ~




comel tol baby baby nih geramnyew tgk hihi ;)

4 Jari Ohsem:

Yanie J said...

less?sori ah mmg ta suka spesis mcm ni.

eh...comel la bby tu,kck2 g da pndai wt memek muka hehe ;D

Atsuko Ichirou said...

lesboo???
fuck off them!!

shida saje said...

yanie : taw xpe kak lagi xsuka kak nyesal kawan ngn dia..tp kak silap kak da bg no la..huhu

hihi baby barat mmg pndai2..hihi

shida saje said...

atsuko : fuck fuck fuck!! ;p