entry.untuk.sharulnizam. | Dunia sebenar Shida entry.untuk.sharulnizam.

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 29 September 2010

entry.untuk.sharulnizam.



1. cakap-cakap tentang kita

Si jejaka : Berkali kali awak buat perkara yang sama
Kuat merajuk uhh..tapi saya wat duno jew ~
saya merayu, awak dah lali dirayu, buat-buat hati kayu lak

si gadis : saya menangis sampai lebam,tgu awak pjuk
wah..geram awak xpjuk ,dalam hati jiwa sensitif
awak ingat ini main macam cak cak ke ~
lepas tu mesti awak kata
inilah pompuan emo majuk-majuk, xkuasa I!

 
Si jejaka dan si gadis : Tapi,
saya tahu awak takkan tinggalkan saya
saya pulak tak boleh tinggalkan awak
Rasa kosong dunia ini
Tanpa awak dan saya ~

Tak pela, kita gaduh-gaduh selagi berdaya,
Janji tak porak porande rumahtangga ~
Ape yang penting saya cintakan awak
Awak pon sama cintakan saya ~
Itu saja yang perlu kita tahu,
okeyh!
Cukup!




2. lagu-lagu untuk sayang (wajib dengar dan hayati lirik) ~

sempurnakanku ~
 muah muah ~
these words ~ 

3. lirik ini untuk awak sayang ~

Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu 
Aku ingin menjadi sesuatu
Yang mungkin bisa kau rindu Kerana langkah merapuh tanpa dirimu
Kerana hati telah letih 
Aku ingin menjadi sesuatu yang slalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwaku selalu memujamu Tanpamu sepinya waktu
merantai hati bayangmu seakan-akan…
Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang ku hela kau selalu ada
Hanya dirimu yang bisa membuatku tenang tanpa dirimu
aku merasa hilang dan sepi…


 lirik dan versi sepenuhnya oleh once dewa ;)



4. kemerepekan diriku ~

tak tahu nak cakap camne kat awak,yerla semakin lama
dengan awak rasa mcm dah lama kenal awak 
walaupun sebenarnya kita ni kenal baru stahun jagung
tiap hari dengan awak terasa semakin sayang
dan tak boleh rasa kehilangan
walau gaduh pon xsampai bpe minit hati da risau
tak boleh tinggal awak walau se"saat"
bila makin lama rapat ngan awak makin lama 
selalu ngan awak benda2 camni mula terdetik...ermm...
dalam diri setiap manusia mesti ade benda nih
lagi2 kalo hati perempuan..heee tak tahu nk ckp camne
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
SAYA NK KAWEN!!!!
ngeeee ^_^

6 Jari Ohsem:

fathiah said...

terbaik..... :) moga kekal ye

chikova said...

amboi, kawen cpt lah na!! gatai thp kritikal dh ni, kahkah larikkK~
jgn mrh haa, guro je,week

shida saje said...

fathiah : thanx syg hihi ;)

shida saje said...

chiko : wahh da 23 xkn xmo kawen kot..haha
dah boleh da sgt2 nih hihi ;p

ghost said...

wah2..
dah nak kawen cyg i sorg nie..
=)
sabo ye cyg~
tggu duit jatoh dr langit..
i g cari..
=p

thanxs for eveything
n sori for the "wat dunno" part..
heee~

i love u very much!!
muah2~

shida saje said...

syg : its ok la xde hal lah bab2 tuh da lali ;p
ok what u wat duno i btmbah geram hahaaa ..larikk

love u too very2 much!!
muah muah ~