gomo oh gomo hahaa larik ~ | Dunia sebenar Shida gomo oh gomo hahaa larik ~

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 22 September 2010

gomo oh gomo hahaa larik ~


ok en3 kali nih nk beceloteh tntg radio gomo mmg klakar sgt2
semalam 20hb 9 at chatbox gomo ..berlaku satu anjakan paradigma ..
bukan saja genap gomofm 2bulan malah ceterz2 juga nek giler..da sewel..
bermain tuakr2 id kahkah mmg lawak nih sume gara c >> chikova airashii
dia la mulakan dulu lgsung sume terikot..paling2 xthan id sume power2 haha
mmg guling2 masa tuh..1stime rasa happy camni kat chatbox gomofm ~
thanks chikova coz ade dsana jd penyeri dan sahabat baru gadis ..
sempoii dia nih suka bkawan ngn dia hahaa :D

meh2 tgk gambar2 nih ape yg terjadi masa tuh haha :

mmg xtahan nama saya dah tukar jadi "pengetua AF" kahkah..laaarrriiikkkkk

yg besh juga dalam nih ade ikon2 dia yg unik lagi kelakar haha..
mmg pecah perut masuk lam nih..sume ceterz masuk air kahkah larikk
kalo de dj pakdollah lg la..semerdang sebut xbtol ...ahaks dj pak dollah bukan
milik saya milik anda semua kahkah ~

tgk lah c chikova dia leh pakai "bintang RTM" kahkah da lapuk la oii
lawak lah hahaaa larikk..~

and da last saya pkai "miss world" sume senyap n jeles kahkah..haha
aik2 tgk2 ade imam muda tlpas lam cbox nih..haha
itu la dj zico kite dia pon men gak padahal ngah mDJ masa tuh galak jew sume
paling2 xleh blah bila zico tukar id imam muda kan c chiko nih
suh zico bca doa qunut haha lawak giler..
yg zico nih brgan mcm imam muda pon bca doa qunut padehal chiko
dah xde lam ctbox da tdo..hahaaaa
saya sorg jew yg dgr masa tuh..mmg lawak gler then xtahn saya 
pon out and tdo juga ZZzzzZZZ ...

nama2 lam tuh yg ade kan : 
sidi____AF7 ----- chikova araishii____AF12 ----- gadis biru______AF13
AF9 ola lala ----- inul dara ----- sidi britain Got Tallent ----- chikova araishii__bintangRTM
gadis biru__Pengetua AF ----- sidi__Mentor ----- gadisbiru__missWorld -----
zico_imamMuda ----- chikova araishiii___OIAM

ha rasanya ini jew seingt saya amacam byk x artist masuk lam chatbox gomofm
rugi taw korang xmasuk berkenalan dgn dj2 dan chetrz2 kat dalam tuh
hahah.....................layanz !


picture best of chikova araishii ~


4 Jari Ohsem:

chikova said...

hahaha wajiblah gelak bce entry neh, kahkah
memang sume xley bla,
bjiwe rkyat sungguh smuenye lagi2 arti scm kite ni kan sidaa?? hakhak larikkk~
yeke zico ade bce doa qunut?? waa xdpt dengar, ugy nyeeeeee ::cry::

-mmg tebukti smue obses ikon. ade je nk selit2 celah entry tuh. hahaha larik~
best en3 lah sida, thumb up :)

shida saje said...

haha chiko taw xpew hahaa..mmg lawaks,
chiko mmg zico de bca doa ko jew da tido da..haha

mmg asyik dgr dia bca hahaa..
biasala uztaz zico kahkah ;P

Lya said...

dalam banyak2 tu SiDi__AF7 je yang real.. hahaha...

shida saje said...

lya hahaa..kami nih hangat2 taik ayam jew..
lya knal eh sidi af7,ramai yg confius lagi
hahha larikk..