betul cakap orang..kenapa kite susah sgt nak belajar | Dunia sebenar Shida betul cakap orang..kenapa kite susah sgt nak belajar

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Sunday, 7 November 2010

betul cakap orang..kenapa kite susah sgt nak belajar

salam selamat pagi buat readers2 yang belum tido lg..kpe lom tido ha??
blogwalking yer..hehhe..xpe xpe teruskan k ;)
actually kan shida terpegun dengan persoalan yang diungkapkan oleh HAZWAN17 nih
cuba lihat pada gambar ini..klik pada gambar untuk lihat lebih jelas..
kate Hazwan17 : orang putih dan pandai cakap melayu
tapi aku tak pandai2 cakap org putih kenape erk huhuhu..
betul sgt2 wan..bukannyew xstudy..study jew..tapi nak menguasaicam susah jew
tapi org lain kuasai bahasa kita mcm senang plak yer..tgk mat salleh tuh cakap bahasa kite
dengan baek walaupon ade 'sleng2' itu perkara biasa jew..kite pon
bila cakap omputih gtu juga kan ekekeke..padahal dorg sama la cam kite kan..
nak blajar bahasa asing susah jew..makan masa juge..
..bila la nk lancar cakap english nih hmm..

10 Jari Ohsem:

patriq said...

meh nak ajar sida english..nak dr mana? A B @ C ..wakakakka larik......

shida saje said...

satan ngok toi kamu nih..adehh~

patriq said...

wakakakka larik..

shida saje said...

pi men jauh2 nuh ggu ja!!

NuSaNa NoSa 91 said...

ntah la~ slh sape..?? kita ke sbb mls..?? huk3~ =.=

HAZWAN17 said...

wah komen aku pun jadi entri erk shida..
terharu saya..tp memang betul pun
dari darjah satu sampai masuk u
hari2 english..agak ny kurang praktis kot
praktice make perfect

shida saje said...

nusana : itu lah da jd pomaleh nk wat guano kan..huhu =.=

shida saje said...

wah : salah satu petua org ckp praktis la..itu jew mmbantu..kalo xpraktis cmne nk maju yerk..

Ard (Yaddo) said...

hoho.
jepun leh maju tanpe english
*x puas hati. hahah

shida saje said...

ard : itu la pasei adehh..