biasalah dah kena tag award kena la mengulas pulak hihi ;) | Dunia sebenar Shida biasalah dah kena tag award kena la mengulas pulak hihi ;)

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Sunday, 21 November 2010

biasalah dah kena tag award kena la mengulas pulak hihi ;)

salam kawan-kawan semua,macam biasalah award bertandang kena la mengulasnya hehe ;) so shida nak mengucapkan ribuan terima kasih pada kawan-kawan blogger yang sudi tag award2 comel pada shida..yer memang shida ambil tapi korang kenalah bagi taw bila dah tag atas nama shida..sekian~
ok yang mengetag award nih adalah Nor Ain Azman @ AEN ha awek comel nih la yang tag shida award yang kat bawah nih..nak taw dia comel or tak comel korang g la kat blog dia ok ;) tapi bagi shida dia cukup comel d'mate shida..chewahh kembang da dia :P
 so da dapat award de lak soalannya..ok soalan-soalannya seperti berikut :

Apakah Nama Pena Yang Sesuai Di Berikan Kepada Syzwn?
syzwn = syazwan, wan, or syaz lg comey :thumbsup:
Apa Perubahan Yang Korang Rasa Perlu Untuk Blog Bermulanya Sebuah Kisah Nie?
  bagi la petua-petua or tips yang berguna tuk sume blogger
 Apakah Komen Anda Tentang Blog Nie?
#Jawab Jujur2 ye..Kalau Menipu Untuk Jaga Hati,,,,,,,,,,Pun Boleh..Hehehe
okay, saya suka blog wan sbb simple (xsarat kan), hihi
            Tugas Terakhir Kepada Follower Bertuah [Tag Kn Kpd 10 Rakan Anda yg Lain]:                        ok shida xnak tag sepuluh shida nak tag semua kawan2 blogger shida yang datang singgah blog shida untuk malam ini itu saja ;)