hati kecil ini terasa sudah | Dunia sebenar Shida hati kecil ini terasa sudah

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Friday, 5 November 2010

hati kecil ini terasa sudah

hari demi hari..kadang2 terfikir sejenak tentang diri ini..
sudahkah bersedia menempuh ke alam yang lebih mencabar
umur makin lama makin lanjut..tidakkah kau rasakan sesuatu

cinta datang dan pergi ..berganti..tatkala tak berganti juga
eh..kenapa cakap pasal cinta nih..xlah sebenarnya shida tak taw
nak post ape..tapi yg shida taw skg nih hati ngah xsenang..
sedih pon ade..marah pon ade..ntah la..kenapa ye jadi macam ni,

eh ape salah saya sebenarnya..?? awak marah ke kat saya..
kat ofis tadi sibuk sangat2 banyak keje..awak msg pon saya xprasan
tapi baru teringat kedit xde..balik keje baru nak topup..
dengar2 juga msg awak msuk tapi nk balas pon xlepas kan..
tapi balik keje saya topup terus coll awak..itu x ok lagi ke?
ke awak de terasa hati ngan saya sebab lain..bagitahu la saya
jgn la simpan2 yer..

saya sorang2 malam nih awak ngntok nak tido awal..
saya paham awak letih bkerja..xpela awak tido la yer..
gudNite..esok awak dah bgun msg saya..eh lupa lak esok
saya kene kejotkn awak bgun pagi kan..
ok saya xlupa kali nih, esok saya kejotkan awak taw..
sorry hal tadi..saya taw awak de marah..tp awak kate awak
risau kat saya..lepas nih saya xbuat camtu lagi..

maaf maaf maaf yer wak..saya sayang awak..hehee malu nak
cakap kat sini ;)

10 Jari Ohsem:

patriq said...

merajuk eh ekekke..padan muka ;p

shida saje said...

kuangg jaaqqq satan!!!

patriq said...

tol ar dia dah merajuk kn..ekekeke..g pjuk pat!!ketuk!!

shida saje said...

mst la pujuk bf sndri ~week~lidah~
siul~

patriq said...

asal lma xnmpak kat gomo??

shida saje said...

bz skit la..ngn kjew ngn blog ngn bf lg..
bila masuk gomo da xleh hndle..so wat pntg dlu,
kim slm kat warga sana..dj shida akan myusul xlma lg~

Yanie J said...

ekeke..ni majok syg.sok baik la tuh :P

shida saje said...

hehe..agaknye la..pakcik kn manja ngn akak..ekeke ;p

░♥si lampu neon♥░ said...

AKU MAAFKAN..HEHEH

shida saje said...

wehh neon ekau lak jawab ..ekeke..
mekaseh maafkn yer..ahaks ;p