jawapan untuk teka-teki "berapakah C yg ada d'dalam byk2 O" | Dunia sebenar Shida jawapan untuk teka-teki "berapakah C yg ada d'dalam byk2 O"

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Saturday, 20 November 2010

jawapan untuk teka-teki "berapakah C yg ada d'dalam byk2 O"

salam semua kita mulaikan entry dengan senyuman yg pnjang lebar macam nih hihi ^__________^ hehe lagi panjang lagi baik taw ..senyum tu kan sedekah,tol x? so macamana korang sume dapat ke kire jumlah C yang berada dalam banyak2 O tuh..shida taw sume hebat2 belaka boleh jawab teka-teki mudah nih kan..hihi..xcaya jom kite tengok sama ada korang teka betul or tidak ;)
klik pada gambar tuk lebih jelas ok,maka dengan rasminya jawapan untuk teka-teki kali ni adalah jeng..jeng..jeng..jawapannya adalah > 2 / dua / two
tahniah pada semua yang meneka dengan betul ok,so shida senaraikan kawan2 blogger yang meneka dengan betol dan tepat hihi (untuk stakat ni) so kalo korang xpuas hati boleh la pegi balik pada entri teka-teki dan highlight menggunakan cursor pada semua O dan anda akn nmpak huruf c yang seperti shida tandakan nih..camne dapat x? hihi..next teka-teki akan mnyusur xlama lagi hope korang jawab k ..kali nih bukan jawab kosong korang akn dapat something special dr shida k tguuu~
ucapan ikhlas dari shida mata anda adalah mata yang terhebat!! tahniah!! at 1st shida nak teka agak bersilau juga lah mata nih sebab kite tengok lama2 kan..mgkin ade rakan2 blogger kite nih menggunakan cursor juga hehe..tuh jew cara nk berserah dan dapatkan jawapn dengan kadar segera hahaa..tahniah korang!!

26 Jari Ohsem:

Yanie J said...

erk..yanie jwb slh yek..uwaaaa

twinkle twinkle said...

akk,,yg name amira tu,,akk terslh letak url ;D

shida saje said...

amira: yeke mira alamka sorry kak btolkn k ;)

shida saje said...

yanie: ya yanie jawab slh kpe jawab slh?seng je kan hihi :P

ladyship said...

ekteli nak teka due gk smalam ..
tp ramai sgt teka dua ..
so ubah selera ..
haha .. bleyh dtrima kan ?

Firdani said...

x smpt nk teka shida dh gtau jwpn!hehehe

aJa said...

ha..xsaba nk jwb teka teki akk lagi..hehehe

shida saje said...

ladyship: hehe..boleh tp xmasuk lam en3 la..ekeke..cuba next teka-teki k ..tq sbb mnjawab ;)

shida saje said...

firdani hehe..tuh la lmbt lerr kamu..tgu next teka-teki hihi :P

shida saje said...

aja: ok tgu taw..hehe..next teka-teki dpt hadiah award hihi ;)
btw nice header aja syg ~

pssstt..tempah kat wan yer.. ;)

aJa said...

hehe..ok2..kasi award y lawa2 eh..hehe.,

hehe..mls nk wt..suh wan buat kan..

caliph shuriken said...

awk..
nama sy tersalah url, hukk...

shida saje said...

aja: kak leh watkan free jew ekeke :P

shida saje said...

caliph: sorrry waakk sya btolkn blik :(

aJa said...

ha??tipu le 2..hehe..

shida saje said...

hehee..yer btol tipu lak..xbek tipu2 taw ngeh~

zidEL zhafiz said...

thanx shida..i bangge setawon nieh..jawab btol..hikhik..=)

asip محمد said...

oh mata hebat.. trimas.. lepas ni boleh laa dapat A exam.. dgn tengok paper exam org lain.. hak3..

shida saje said...

zidel gud2!!
nnt teka lg k next twka-teki ;)

shida saje said...

asip wah..smpai nk bwa kat exam bhaya la gtu ..huhu~

FaiHash said...

hehehe...betul ye..hehe..nnt jgn lupa invites for next teka teki.hiks!

shida saje said...

faihash : ok dear blh jew tguuu ~

patriq said...

sida: lawo pix,ak teka btol xsgka arh :kahkah: pdhal ak follow org ckp ja :larik:

shida saje said...

patriq: ko mmg satan..satan1 kahkah..

Ila Maulana said...

hikhik.. betol ^_______^

shida saje said...

ya ila tahniah hehe ;)