rasanya minggu nih adalah minggu sesi interview kih3 =p | Dunia sebenar Shida rasanya minggu nih adalah minggu sesi interview kih3 =p

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Tuesday, 30 November 2010

rasanya minggu nih adalah minggu sesi interview kih3 =p

kite terus sambung topik interview kite dengan  yang d'tag olehEn. Hazwan ,kami memang saling meng"tag" ade lagi nih yang xdilunaskan lagi..semalam shida dapat tag award dari azya pon lom lagi wat entri nih,wan kata "kak yang sebelum nih pon xwat lagi dah kena tag baru" hahaaa..sabar jewla adik 0oiii,pasnih ade lagi tag award yang kak nak tag wan juga hehee,hope terima dengan tabah dan tenang yer.. :P ok so shida nak jawab tag daripada hazwan nih (wan pic tagged tu kak amik skali..jgn mare.) :


1) Perkara paling penting dalam hidup
keluarga,bakal husband,diri sendiri,maruah dan kawan-kawan
2) Benda terakhir beli guna duit sendiri
handfone Nokia 5800 xpress music touch screen
3) Tempat  nak melangsungkan perkahwinan dan tema
 tempat kalo boleh kat taman bunga bertema kan alam flora macam 
org2 putih selalu wat tuh hehee :p
4) Sedang bercinta?
ya! 200%
5) Berapa lama akan mencintai kekasih?
mcm dalam filem era & yusry "hingga hujung nyawa" xpun mcm lagu 
acha septriasa "sampai menutup mata"
6) Di mana selalu jumpa kekasih?
 d'webcam (biasala b'jauhan kn)
7) Novel, buku atau majalah yang terakhir dibeli?
majalah remaja dan keluarga
8) Nama penuh
simple and easy .shida radzuan.
9) Antara mak dengan ayah, siapa lagi mesra dengan anda?
Mestilah mak.Ayah bukan tak mesra tapi biasa lah kita kan perempuan
yang penting kita hormati dia as father.
10) Orang yang betul-betul nak dijumpai dalam hidup.
kalau wan nk jumpa messi. shida nak jumpa cristiano nk ajak deting je
drible2 xleh bahaya nanti shida sengaja nak peluk dia ekekke :p
11) Basuh baju sendiri?
yup dari zaman sekolah menengah lagi,duk asrama tbawa2 sampai 
kat rumah basuh sendri sume hihi~
12) Tempat betul-betul yang nak dipergi?
bali dan paris (target honymoon nanti) "bis duit laki aku"
13) Pilih satu cium atau peluk?
kalau shida nak dua-dua boleh ekeke :p
14) 3 perkara tentang orang yang tag anda
[/] dia sorang lelaki [/] berumur 21tahun [/] minat bola
15) 5 perkara yang diingini dalam hidup
  suami soleh, keluarga bahagia, kejayaan di dunia dan di akhirat, kekayaan,
16) 5 lagu yang disukai
speak now by taylor swift, suaraku berharap by hijau daun, 
two better than one by boy like girl, dealova by once & hey soul sister by train
17) Tarikh Lahir anda
lima januari sembilanbelas** xlama je lagi..im waiting~
18) 7 blogger nak ditag
 [1]
Firdani [2] white lover [3] Mish [4] yaniej [5] aja [6] zirconia [7] Nora
19) Cerita pasal blogger pertama
Firdani "Teka Nama" Contest ,shida sudah join anda bila??

7 Jari Ohsem:

Firdani said...

promote contest nmpk..haha

dah jwab tag ni..hazwan dah tag..:)

shida saje said...

ok hihi taw dia dah tag firdani ..tp shida letak firdani blogger pertama tuk promote contest firdani hehe ;)

HAZWAN17 said...

hahaha.....pssssstttt:sedang bercinta ke?200% lak tu..hahaha

shida saje said...

ya..lah ngape xcaye lak ekeke :P

HAZWAN17 said...

hehe sape insan bertuah tersebut hahaha

shida saje said...

hehee..bertuah eh ..pe lak yg bertuah? akak buknnya artis or bidadari..cuma cute skit dr lisa surihani jew ekeke :P

Anonymous said...

Keep this going pleasе, great јob!
Here is my website ... Best party gifts