pekerjaan paling ngeri! hanya tukang sapu | Dunia sebenar Shida pekerjaan paling ngeri! hanya tukang sapu

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Friday, 15 April 2011

pekerjaan paling ngeri! hanya tukang sapu

Assalammualaikum, peace upon you.

Bagi shida tak ada siapa yang berani untuk ambil pekerjaan seperti itu walaupun ditawar dengan gaji yang lumayan. Kalau pakai ilmu kebal mungkin boleh jadi. Jom layan video ni shida sendiri agak takut bila tengok semua ular-ular tu terpacak seperti nak menyerang. Kalau shida ditempat beliau tanpa ilmu kebal, boleh rebah tak pun pengsan dah! shida memang takut ular. ishh gelilah!



23 Jari Ohsem:

BUNGA said...

saya pun takut ular..
x snggup nk tgok video ni.. geli semua ada....

shida saje said...

bunga: shida msa first tgk tu da jerit2 da huhu...geli an!

Muhammad Hamidi Zamri said...

tengok intro pn dah cuak dah..huhu

apik pehe said...

hehehe...orang kata..kalo takot ular..kena pegang ular tu tau..baru hilang sikit takot..huhu

=YunChanKhalid= said...

......... (-_-')

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

tiket wayang free, jom! :)
TIKET WAYANG FREE AJE!

Otakku Otaku said...

gilo po.. dpt kje ni aku nk ada suit ironman.

nexx said...

huhu... hanya tengok jer dah naik bulu roma ni kan kene keje camnie.. tukang sapu tu pun relaks jer..tererrr r... heheh

shida saje said...

Hamidi Zamri: shida lagi lah! tgk dhn mak sume tkejut tgk..giler petukang sapu ni!

shida saje said...

apik: yeke..tp apik shida btol2 xleh tgk ular ini kan pgg eeuuuwwwww...

shida saje said...

yunchan khalid: fuhh!! ~_~

shida saje said...

otakku: mmg gilo ^_~

shida saje said...

nexx: huwaaaa...giler camera tu zoom tang ular sume ngah pacakk!! mmg takut siak!

HAZWAN17 said...

wah scary ni..silap langkah melayang nyawa...mesti mahal gaji die...risk tinggi

shida saje said...

hazwan: taw xpe huhu..gilesss ah!

patriq said...

huhu kalo pat tketar2 da ni..larikk terus!

shida saje said...

pat: siul!

Far8 budak baik said...

xnk ar keje mcm ni hahaha
i tak sanggup =p

Razis said...

dahsyat giler org nie. men baling mcm tu jer.

Latest Entry Blog Razis "Peserta Maharaja Lawak Yang Tersingkir"

shida saje said...

farid: leh kaya kot kje tuh hihi ^^

shida saje said...

razis: huhu taw xpe..gilerrr ^^

gigiAriEma said...

huyoooooo.... blog shida dah da ular... hehe...takuttt...lariiiiiiiii

shida saje said...

gigiAriema: kpe lari?? gigi gigit la ular2 tuh jom hahah =D