AF9 Raqib tersingkir minggu ke4, Jihan minggu ke5 pentas terakhir Maharajalawak. | Dunia sebenar Shida AF9 Raqib tersingkir minggu ke4, Jihan minggu ke5 pentas terakhir Maharajalawak.

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Sunday, 1 May 2011

AF9 Raqib tersingkir minggu ke4, Jihan minggu ke5 pentas terakhir Maharajalawak.

Assalammualaikum, peace upon you.
Secara sahnya raqib atau nama sebenarnya Fahrur Raqib bin Abdul Majid (21) yang berasal dari melaka tersingkir dari Akademi Fantasia 9 yang terakhir pada minggu ke4. Satu kelegaan buat semua pelajar-pelajar AF hanya seorang saja yang tersingkir pada minggu ke4 ini bukannya 2. Nantikan pada minggu seterusnya debaran yang semakin terasa dan siapa yang akan tersingkir untuk minggu ke5. sama-sama kita nantikan pada minggu hadapan.
Maharajalawak pentas terakhir buat Jihan yang namanya memang tak asing lagi dipersada seni tanahair kita. Kalau tengok Jihan berlakon memang ok dah cantik! tak payah kot dia nak pegang gelaran Maharajalawak pulak kan. kalau Maharani ok gak kata Jihan kan hihi^^ apa-apa pun shida bangga sebab Jihan satu-satunya pelawak wanita yang boleh kekal sehingga minggu ke5. Syabas Jihan!

dikesempatan ini shida juga nak mengucapkan Selamat Hari Pekerja 2011 kepada semua pekerja-pekerja seluruh pelusuk dunia. ceewaahh^^ tak kira la kakitangan kerajaan atau swasta janji yang yang berkerja lah ok! so dengan senang hati shida cuti 3 hari, fuhh! memang lama, memang berdamping dengan blog je lah jawabnya hihi :)
Tema Hari Pekerja 2011 "Pekerja Merealisasi Transformasi Negara"




2 Jari Ohsem:

- didi - said...

tak setuju betul raqib keluar!

apik pehe said...

hehe..pasal raqib tu apik x layan lagi AF