encik Nuffnang bagi shida Buffered Earnings lagi yay! | Dunia sebenar Shida encik Nuffnang bagi shida Buffered Earnings lagi yay!

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Saturday, 7 May 2011

encik Nuffnang bagi shida Buffered Earnings lagi yay!

Assalammualaikum, peace upon you.
rezeki yang tak pernah putus-putus datang kat blog shida. Alhamdulillah syukur baru selasa lepas shida dapat BE,tadi pagi shida semak akaun Nuffnang ada lagi BE baru shida dapat hihi^^ CADBURY MUNCHABYTES wow! wow! hehe^^ tak sangka la pula dapat BE lagi padahal baru je dapatkan. Tapi BE terbaru tu baru yang ke13 kan tak la gempak. earns dalam tu sebenarnya dah boleh cashout tapi shida nak tunggu dulu lah^^ kumpul dulu buat pekasam,lepas dah puas hati baru cashout. tak apa la shida pun dah pernah cashout duit Nuffnang ni. so kira dah merasa la kan, lepas ni nak simpan dulu biar berbukit-bukit huhu^^
Abang Nuffnag bagi lah lagi BE shida suka tau hihi ^_^



23 Jari Ohsem:

sarah mohamad said...

jeles nyaaa. me dapat 2 je. tuu pun earns nya kalau tengok mesti cakap kesiaaaaaan. hiks

nureenina said...

beznyer~~

cacing said...

waweeee.... cadbury! sedap! minta la nuffnag tu satu cadbury.. leh bagi cacing.. heeee

Shida Radzuan said...

sarah : ok la tu dear dr xde kan..hihi^^ dun worry lah lma2 mst nek nye :)

Shida Radzuan said...

nureenina: best gak la^^

Shida Radzuan said...

cacing69: beres..nnti shida minta yer^^

Jierah dongsaeng said...

caya lah akak. metered earning tu mende eh? hahaha

Shida Radzuan said...

Jierah: hihi^^ jap nk xplain kat smix dia..

gigiAriEma said...

tudiaaaa...dapat lagi..hahaha..
jeles....

KurekureKecik said...

tersangat jeles! nk tnye..sekali buffered..dapt barapa hinggit?? xpernah dapt lagi..huhuhu

Ain Zulaikha said...

wahhh bestnye shida :) dapat BE lagi.. ain ni tak dapat lagi sebab blogwalking dah kurang... huhuhu

Shida Radzuan said...

gigiAriema: jgn jeles dear..u pon mst dpt gak nnt k :)

Shida Radzuan said...

kurekurekecik: buffered earning ni xtentu skali dapat sampai nk dekat 30 rgit..itu yg plg mahal lah yg pnah shida dpt^^

Shida Radzuan said...

Ain: xpe nnt ade la time ain pula nnt pcaya lah hihi^^

HAJAR hasan said...

wah! bestnya. weee~ Alhamdulillah. rezeki shida kan. ;)

Shida Radzuan said...

hajar: yup rezeki shida dan blog ni hihi^^ tq jar =)

mabk.abubakar said...

huhuhu.. banyak lah tu.. mintak skit..

Shida Radzuan said...

mabk.abubakar: hihi^^ biasa2 jela.. :)

patriq said...

sida pat nak juga la reg nuffnag :kahkah:

patriq said...

sida ajarkan ok :larikk:

Shida Radzuan said...

pat: siul....

Onitsuka_hana said...

xtau nak tengok brpa kita dapat.huhu.berganting kat entry or orang yang melawat blog?

Onitsuka_hana said...

nak klik yang mna untuk tengok BE tuu