Maharajalawak minggu ke 11 dan video pilihan terbaik MRL | Dunia sebenar Shida Maharajalawak minggu ke 11 dan video pilihan terbaik MRL

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Saturday, 11 June 2011

Maharajalawak minggu ke 11 dan video pilihan terbaik MRL

Assalamualaikum, peace upon you.
team jozan yang memang terbaik!

team sepah mantap giler!

team jambu sentiasa fokus!

team nabil perlu lebih bekerja keras!

team R2 menunggu masa! huhu^^

so maharaja lawak yang mana menjadi pilihan korang? hihi^^ kalau shida sudah semestinya errr...rahsia hehe^^ jadi ini video tugasan pertama mereka, untuk tugasan ke 2 korang boleh klik link yang telah shida sediakan seperti berikut bermula dari Jozan tugasan 2  Sepah tugasan 2  Jambu tugasan 2  Nabil tugasan 2  R2 tugasan 2 selamat menonton semua! peace ya :)




18 Jari Ohsem:

al_hakim said...

sejak bila ade team nabil ni..hehe..tpi diorang sume mmg lawak..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

semua pun mmg lawak..tp plng suke kump Jozan..terbaikkk... ;)

apik pehe said...

hehehe..minggu ni apik pilih jozan..dah takleh berhenti gelak dalam dewan tengok jozan wat gaya yang dalam tv tu..hahahha

kelibat said...

cmon Jambu

Emmet said...

nabil mana ada team

shida'R said...

Blogger al_hakim > hahaa..tah ler dia suka bawak prop kdg2 bwak org yg xmcm org haha..kire team ler^^

shida'R said...

Blogger LiLy @ MumMyQiStInA > stakat ni pilhan shida sperti yg shida ssun lam entri ni hehe^^

shida'R said...

Blogger apik pehe : taw xpe apik huhu^^ shida nak ngis nengok tahan gelak hehe^^

Jierah dongsaeng said...

jierah pilih sepah ;P

shida'R said...

Blogger akat Jierah dongsaeng > setakat ni akak jozan lg hehee^^

Khairil said...

suka Jozan dan Jambu...tapi sepah pun tak kurang hebatnya...

apik pehe said...

hahaha..kalo shida nak nanges,apik dah nanges dah dalam dewan aritu..adehhh..pecah perot..

KinosKoko said...

jozan dan sepah terbaekkk!!

NasZ said...

semestinya...jozan..huhu..

jemput baca entry saya..

MINDA ... TEMPAT SETIAP PERKARA YANG KITA NAK BUAT BERMULA...

shida'R said...

Blogger Khairil: dah final sume jd hebat hehee^^

shida'R said...

Blogger apik pehe: sja wat gua rsa gerammmm hahahaa^^

shida'R said...

Blogger KinosKoko: yeahhh!!

shida'R said...

Blogger NasZ: baik sgera pergi^^