Jaringan minit 80' pemain chelsea | Malaysia vs Chelsea | Dunia sebenar Shida Jaringan minit 80' pemain chelsea | Malaysia vs Chelsea

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Friday, 22 July 2011

Jaringan minit 80' pemain chelsea | Malaysia vs Chelsea

Assalamualaikum, peace upon you.
semua peminat bola sepak tanahair malaysia sudah tahu keputusan perlawanan antara Malaysia dan Chelsea (1-0) walau apa pun tahniah kepada pasukan malaysia yang pastinya sentiasa teguh dan berusaha dengan lebih keras bermain diperlawanan ini. Tahniah! tahniah! dan tahniah! shida ucapkan kepada pemain-pemain bola sepak malaysia dan shida sentiasa terus meyokong walau apa keadaan sekali pun! perlawanan seterusnya 23 Julai 2011 Malaysia vs Singapore. (Kelayakan PIALA DUNIA 2014) Jom sama-sama kita nantikan dan bersoraklah untuk kemenangan pasukan Malaysia! all the best! jom tengok video bingkisan dari perlawanan Malaysia 0 vs 1 Chelsea.




11 Jari Ohsem:

blog-tips-kurus said...

1 je yek? makin mantopp ni!! :-)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

apapun Tahniah buat M'sia..makin mantapkan.. ;)

Nisa' Azman said...

Yup2, M'sia hebat!! ^_^

Odah + One = OdahOne said...

msia setanding chelsea...hoho

patriq said...

terbaik malaysia yayy..

Afikah Aziz said...

wah minat bola gk rupenye eheh..sokong malaysia !!

Wanie said...

hehe..shida pun buat entry sal bola?
caya lah..fir tengok gak sikit smlm..

kiz said...

ok lah..apa yg penting mesti menang bertemu Singapura nanti.

Khairil said...

janji boleh baham singapore nanti...

Syuxer said...

syuk tak puas hati yang gol tuh atas garisan je..cis tak guna linesman..konfident je dia cakap dah masukk..power dia punya mata ahhahaha

patriq said...

tahniah malysia! singapore pun lebuh!