Ngauman sang Harimau Malaya semakin dirasai | Perlawanan ke2 Malaysia bertemu Singapura | Dunia sebenar Shida Ngauman sang Harimau Malaya semakin dirasai | Perlawanan ke2 Malaysia bertemu Singapura

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Thursday, 28 July 2011

Ngauman sang Harimau Malaya semakin dirasai | Perlawanan ke2 Malaysia bertemu Singapura

Assalamualalikum, peace upon you.
Jam tepat 8.30 malam nanti akan berlangsungnya perlawanan ke 2 antara Malaysia menentang Singapura di stadium Bukit Jalil, Kuala Lumpur. semua rakyat malaysia berharap akan ada tuah ditempat sendiri begitu juga shida mengharapkan kemenangan ditempat sendiri. target shida sendiri tak tahu nak letak berapa memandangkan singapura sudah ada mata 2 - 0 pada perlawanan pertama di stadium singapura. sebarang kemungkinan akan berlaku bila bermain ditempat sendiri jadi dengan harapan pemain malaysia dapat fokus dan bertindak lebih awal untuk perlawanan ke 2 ini. Terasa sungguh debaran walaupun sekarang boleh dikatakan masih awal baru jam 1.00 pagi 28/7/2011.
lebih 85 ribu penyokong akan membanjiri stadium Bukit Jalil malam nanti. Tiket pon sudah habis dijual jadi sama-sama lah kita bersorak dan menyokong pasukan bola sepak Malaysia nanti. tak kira walau dimana mahupun hanya menonton ditelevisyen. harapan tetap menjadi harapan. walau apa pun yang berlaku perjuangan tetap diteruskan. Jadi semua jangan lupa menonton perlawanan bermula 8.30 malam ini. Majulah sukan untuk negara! Malaysia boleh!




15 Jari Ohsem:

qeen.3c said...

yeah!! Malaysia hebat!

cucu umie said...

all the best bt team malysia

apik pehe said...

yeahhh..same2 kiter pakat sokong ramai2

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Malaysia boleh..All the Best.. ^_^

Anonymous said...

GodLuck malaysia!

Ain said...

semangat kebangsaan !! go go Malaysia XD

ain revival said...

i luv dis spirit..malaysia boleh !

Wanie said...

tengok kat rumah je la..hehe

apek poyo said...

mano yg tak dpt tiket tu ..mcm biaso..tunggu kat blkg stadium..kito panjat
hahahhhaha

r'Da said...

hye shidar, ibu tag kamo joint ini contest, klu free joint la yek.. :)

http://rdadarwisy.blogspot.com/2011/07/contest-loving-couple_27.html

MRViRGO said...

ok... kita penyokongman beramai... sepaya kiter memenanginyerrr... hekhek

patriq said...

malaysia boleh!!

syrupmasin said...

yeahh..malaysia bole :)

Cik Azizah said...

kau boleh!! malaysia boleh..go go go!!

Anif Abdullah| AA said...

ngaummmmm malaysia !! ^^