berbuka dilembah kuala kangsar | MENU SET A RM35 | Dunia sebenar Shida berbuka dilembah kuala kangsar | MENU SET A RM35

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Tuesday, 9 August 2011

berbuka dilembah kuala kangsar | MENU SET A RM35

Assalamualaikum, peace upon you.
ini lah keadaan sebenar bazar ramadhan dilembah kuala kangsar. besar shida tak larat nak tawaf. Macam-macam jenis makanan yang dorang jual dari kuih ke lauk dari lauk ke nasi-nasi, lepas tu ada air yang pelbagai jenis, berwarna-warni dah shida tengok air tu. Yang paling menarik kat sini yang sempat shida usha-usha tadi Popia Naqib hehe^^ tuannya yang mana satu tak sure tapi yang pastinya pembuatnya adalah lelaki uihh..dasyat kan!
abaikan wajah mereka-mereka yang tiada kaitan dengan entri ini hahaa^^
inilah MENU SET A RM35.00 > makan untuk 4 orang ada telur dadar cincai, ikan siakap 3 rasa, daging masak merah, tonyam, sayur goreng kailan dan air jus epal.
komen tentang ikan ok sedap ikan tak hanyir plus dia goreng garing lagi sedap shida kasi 4/5 bintang. hehee^^ pandai-pandai je nak bagi bintang kat masakan orang huhu~


korang berbuka apa hari ini??






15 Jari Ohsem:

patriq said...

uih.. terliur tengok menu rm35 ni!

Wanie said...

murah la shida..untuk 4 orang lak tu..wanie berbuke kat umah je ari2..hehe

laskar pelangi said...

woooo! besar gak bazar tu;) arini pelangi berbukak dengan daging masak pe ntah, telor, ikan, adesss! kenyangggg=)

Syuxer said...

fulamak..sedap menu berbuka tuh..kalau makan sorang, boleh makan sampai ke sahur tuh heheh..

35 bahagi 4..hampir rm9 seorang..okla tuh kan..heheh..yang penting sedap,bersih,kenyang heheh

apik pehe said...

amboi3 shida...rm35 jer untuk 4 orang..murah tu

LiLy @ MumMyQiStInA said...

wah..meriahnye Bazar ni..
Kira murahlah menu ni kan..RM35 utk 4org..sedapnye tgk ikan tu.. ;)

Terbelog said...

ari ni mkn hati hehe

caliph shuriken said...

dh lama x order mcm set menu A tu.. puas ati klau dpt mamam cmtu ^^

Aida Omar said...

lawak plak tgk muka2 brader nie..hehe
murah erk rm35 utk 4 org..

Aizawa gurl said...

cdpnyer..mak bru msk pg td utk shur..huhu

ChaCha said...

meriahnye..cm best je!

MrS. F!zA said...

besarnya bazar tu syida...kalo akk pon mmg tk hbis pusing..murah jgk menu berbuka tu rm35 utk 4 org..susah nk jmpa..

touya said...

Nak tengok gambar popia !!!!

Mila Ahmad said...

lama xpegi last pegi thn 2004.masa 2 arena kt lembah 2 baru je buat...

Odah + One = OdahOne said...

peh! bestnya bbuka cmni...bbaloi dgn rm35...smlm bbuka sorg2 jek msk sndiri pulak tu...xpela yg pntg kyg...ptg ni mau bbuka kt luar lh...xthn tgk shida py menu ni...hoho...