Wordless Wednesday | apa yang silap sebenarnya?? | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | apa yang silap sebenarnya??

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 10 August 2011

Wordless Wednesday | apa yang silap sebenarnya??

Assalamualaikum, peace upon you.
Tempat : Stesen minyak Petronas,Kamunting ---> on the way ke bazar Kamunting,Taiping





23 Jari Ohsem:

i am S!L4H.. said...

keret. hehe
huruf a terbang kne tiup angin ke? ngee

b0an said...

keret tue natang pe?siap nak jaga2 bagai~hahaha :D

Cik Domo said...

hahaha...
penjagaan keret?? ce shida p tengok..mana lah taw kan..dapat free gift ke? :p

Fathiah Hamim said...

carrot pun bolehhh =D

Gimi said...

itu catnya habis mungkin?

Chikova_Araishii said...

keret tu carrot ke kerek?kuikuii..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..keret..a tu terbang kemana dh.. ;)

syiela said...

kemana 'a' nya... hahahaha.. dah macam carrot pulak bunyinya

Mila Ahmad said...

patut kereta kan?

hanaahmad said...

keret tu kejadahnye? haha.

kau orang taiping ke?

echa takashimaya said...

"a" sudah hilang.like this haha to hh...=)

salwaismail said...

keret keret keret! :DD

Wanie said...

keretE, takde A lak..tercicir kot..hihi
takpun dah lame banner ni..

Cik Azizah said...

tu makhluk asing mane yg koyakkan kan kot..kahkahkah

apik pehe said...

aaaa..aper tu kat bawah skali...hehehe

caliph shuriken said...

keret yg xde a sbb dibawa lari alien, hukk...

APAN said...

keret?org kemunting mmg eja gitu kot.haha...

cunndaa said...

haahaaa...
huruf A ringan sangat la tu...
bulan2 puasa ni, "A" tak daya, terbang kena tiup angin..kekeke

patriq said...

A tertinggal plak..dah bape lama terbiar mcm tu tah!

Terbelog said...

keret haha

HAZWAN17 said...

penjagaan keret?hehe

Odah + One = OdahOne said...

huruf A dah bosan dah lama sgt duduk kat situ dia g isi minyak jap...hoho...

Syuxer said...

keret?hahahah bahasa baru tuh..;p