Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? :: klik sini ::


Friday, 16 September 2011

apa kata korang dengan isu ini? | disihir menggunakan facebook.

   Assalamualaikum peace upon you.
masalah makin hari makin menambah begitu juga jenayah yang semakin meningkat di negara kita Malaysia ini. Hari 16 September 2011 kita menyambut Hari 1 Malaysia bagi seluruh rakyat malaysia namum ada juga segelintir manusia yang masih tidak tahu menggunakan akal dan fikiran  yang diberi sempurna oleh Allah swt. Sihir-sihir pemujaan santau dan sekutu dengannya kan dilarang dan ditegah oleh ISLAM tapi masih lagi orang kita guna semua tu untuk niat kejahatan "perangai tak ubah sama sepeti penghasut (syaitan)" .

Baru-baru ini kita baru digemparkan dengan kes rompakan kedai makan mamak di Shah Alam, orang simbah asid dan sebagainya. Sekarang aktiviti sihir pula, memang shida akui aktiviti macam ni memang tak akan luput dek zaman. Sebab orang-orang kita memang perlu benda-benda macam ni bila jumpa jalan singkat/pendek, betul tak?? buruk padahnya guna benda-benda macam ni sebenarnya. Lebih kita elakkan dari terus tejerumus dalam kandang "PENGHASUT" sekian. Selamat beramal ~

salam 1 Malaysia dan selamat menyambut Hari 1 Malaysia bagi semua blogger-blogger di Malaysia dan tak kira dimana jua korang berada ;)




25 comments:

  1. sayangku.. memang skrg dunia memg menakutkan...dasyat tol.semua nak jalan pantas.terus pakai bomoh..bodoh betol kan?

    salam 1 malaysia! yeayyyy:)

    ReplyDelete
  2. manusia da tak takut akan dosa..
    taw pentingkan nafsu dunia jew

    ReplyDelete
  3. tiada kesudahan yg baik kpd pengamal jalan singkat ni....

    ReplyDelete
  4. sgt seram dunia sekarang.

    >.<

    ReplyDelete
  5. takutlah skrg ni..mcm2 hal blh berlaku..gerun jer baca benda2 mcm ni..Moga2 kita dijauhi dr perkara2 sebegini..

    ReplyDelete
  6. seramnya..semoga kita dijauhkan dr malapetaka ni..Amin

    ReplyDelete
  7. perghh seram sida..hati2lah sape yg duk tayang gmbaq tuh..

    ReplyDelete
  8. harap takdak yg bmush dgn aku shida,bkn gambr aku je 1 fmly ada wehh..huuu

    ReplyDelete
  9. macam-macam sekarang ni..
    dunia-dunia

    ReplyDelete
  10. pffft! siapa lah sanggup buat tu kan,sebenarnya satu je... jaga adab,jaga perlakuan,insyaAllah takkan terjadi...

    ReplyDelete
  11. aduss :(( seram plk nk letak gmbr2 dkt fb ni :(

    ReplyDelete
  12. adui la..dunia semakin kejam nie..huuhu

    ReplyDelete
  13. skrg ni brleluasa kes santau.astaghfirullah.ape nk jadilah mereka ni.. http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. xpyh tkut lh bnda tu sume xkn smpi nk upload gmbo pun xleh??? kdg2 bkn kita yg upload gmbo tp mmber yg upload...tkut pd Allah lg bgus antolh shir beso mana pun kalo xizin mmg xjd...kalo allah izin mmg ada something wronglh yg kita dh wt...hoho...tkutnya

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. dunia akhir zaman nih mmg mcm2 boleh jadi..kena hati2 je lah

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih atas kerjasama.