EPL : Manchester United vs Bolton Wanderers | 5 - 0 | Dunia sebenar Shida EPL : Manchester United vs Bolton Wanderers | 5 - 0

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Monday, 12 September 2011

EPL : Manchester United vs Bolton Wanderers | 5 - 0

      Assalamualaikum, peace upon you.
Kemenangan sekali lagi bagi team Manchester United sekali lagi mencetus satu fenomena arena bola EPL yang tidak lagi pernah kalah dalam perlawanan ini. Menentang team lawan Bolton Wanderers 0 - 5 jaringan oleh ROONEY (20, 25, 68), HERNANDEZ (5, 58) . Tahniah! tahniah dan tahniah bagi team pilihan shida. senyum sokmo lah sekarang hehe^^
untuk keterangan lanjut tentang perlawanan EPL boleh klik sini > jadual perlawanan

atau boleh lihat senarai dibawah untuk perlawanan semasa sesi september
perlawanan tumpuan Manchester United vs Chelsea. lagi sengit kot dari perlawanan dengan Arsenal agaknya perlawanan tu sama ke masa lawan team Arsenal >.<



10 Jari Ohsem:

apik pehe said...

yeahhh..apik merah jugak..hehehe

Cik Azizah said...

jijah minat MU. pasukan yg gah! tapi tak kenal pemain2 nya..hahaha wah lawan gan chelsea pon sama2 gah tu!

Odah + One = OdahOne said...

glory glory shida!...man u mmg best kan...xsbr nk tgu man u revenge jmpa dgn barca dlm chmpion league

patriq said...

MU sokmo sida ni!

mummyriena said...

go go MU hehee..dashat ko shida kalah husband aku!

Fara E's said...

MU bebeh ! ;p

HazwanDotCom said...

glory-gory man united

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Minat dgn MU..Hubby sis tu peminat tegar MU tu.. ^_^

~Nana 귀여운~ said...

yessss...My team MENANGGGG!!! MU gogogogogogogo!!! :p

Syuxer said...

hahah man utd smakin mantap sejak2 akhir neh..semua main angka besar hehe..