EPL : Manchester United vs Chelsea | 3 - 1 | Dunia sebenar Shida EPL : Manchester United vs Chelsea | 3 - 1

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Monday, 19 September 2011

EPL : Manchester United vs Chelsea | 3 - 1

   Assalamualaikum, peace upon you.
Alhamdulillah Manchester United sekali lagi menang dalam perlawanan tadi menentang Chelsea dengan 3 - 1 , eh korang tengok tak kat astro tadi? tapi hairan juga rooney main macam tu tak apalah asalkan menang tadi, tapi sama saja dengan torres chelsea pun, peluang banyak semua terbiar huhuh^^ 3 jaringan gol tadi dihasilkan oleh 3 jejaka pilihan Manchester United : Smalling (8)Nani (37) dan Rooney (45) dan Chelsea tadi jaringan dihasilkan oleh Torres (46).

fuhhyoo!! hebat kot keeper ni David De Gea, cara dia tangkap bola dan tahap kerajinan dia dah macam khairul fahmi (keeper malaysia) seeelluutttlahhh!! tahniah MU!





13 Jari Ohsem:

Techno Phones said...

Hi there, I located your blog by mistake when i was searching AOL for this subject, I must tell you your blog is definitely helpful, I also like the design, its cool!
regards,

http://techno-phones.blogspot.com

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Hubby akak happy MU menang.. ^_^

patriq said...

tahniah MU! hidup Mu! hidup sida! hahaa larikk..

mummyriena said...

hubby aku pun syiok MU menang shida..dah mcm apa dah aku tgk hahaa..

b0an said...

nasib jew...patotnye chelsea dah menang...torres lak bengong xnak golkan....hahaha

syahirooAhmad said...

uwaa akutak suke dua2!! go arsenal, masih belum terlewat..~

apik pehe said...

hehehe...yeahhh!!!

apik pehe said...

hehehe...yeahhh!!!

caliph shuriken said...

confirm msti nantok gi keje ni, hukk...

Odah + One = OdahOne said...

man u skrg unbeatable...sume team fav dia bantai...hoho...mamee pun dh taja team man u...mister potato!

Bluewendy said...

dulu tak minat bola, after tgk Mu men, terus sangkut..=) go MU!!! mantopppp!!

APAN said...

suey torres lagi dari rooney...

Christian Tadeo said...

hello, nice blog you have, i am thinking you might like to exchange link with me so i can visit you everyday if i have my time, if you want to please visit back here and comment on the exchange link section so i know, i will add you right away after you commented thanks!
http://literasura.blogspot.com