Jom layan gambar-gambar funny, cute, sweet dan censored ;p | Dunia sebenar Shida Jom layan gambar-gambar funny, cute, sweet dan censored ;p

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Tuesday, 27 September 2011

Jom layan gambar-gambar funny, cute, sweet dan censored ;p

   Assalamualaikum, peace upon you.
hari ni macam tak ada mood nak buat entri banyak-banyak macam selalu, mood tak de dah kelaut lah huhu^^ kesian kan kat shida selalu ada masalah perasaan adehh^^ adat lah orang bercinta memang macam ni kan ~ jom layan gambar-gambar bawah ni ;)
jangan tiru aksi diatas hahaa ^_^





26 Jari Ohsem:

Cik Azizah said...

hahaha ngek betol la..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..kreatip sungguh.. ^_^

syaidatie nurdilla said...

ehheheh.. @~@

shameel Iskandar said...

yg berus gigi tu aksi ganas tu. hehehe

caliph shuriken said...

ada jgak pic kategori melampau, haa3...

Snazzy Naz said...

hahah. terhbur tengok gambo ni :)

Bro ahmad said...

hahaa semua menarik dan cantik.

psst : boleh nampak 2 gambar je..lain blank huhuu..sedih bb ni..buat hal sakit hati nak bw je ni waaaaa,

Izzuddin Fauzi said...

boleh buwat i rabonnn...

peyansanstaro said...

senggal je..
adoi~~

Gadis mutiara said...

lol=p

♥ norlida ramli ♥ said...

haha..bongek btol... :p

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Hahahaha btol2 xde kja ne :D

Mila Ahmad said...

macam² ada huhu...

Odah + One = OdahOne said...

smart gambo2 ni semua shida...mood ke laut xpe tapi jgn terjun laut sudah ya shida...hoho

Xavi De said...

terbaek....haha

patriq said...

haha..mcm2 ada..

yanie j said...

malu nk tgk kak hik2..

tiefazatie said...

haha..kreatif!..comel!

tilam.BKFM said...

amboi shida gatai hang noo..heheehee

mummyriena said...

wehh shida mana ko dapat gambo2 ni hehee..yg atas2 tu sweet dan trun bawah dah mcm lain hahaaa.. :P

Aida Omar said...

haha..ada maksud yg tersembunyi beberapa gmbr tu. euwwww...

Chikova_Araishii said...

chomel gila gamba2 neh, kreatip sungguh, =p

i am S!L4H.. said...

hahahahaha


klakaaaaaaa

Anonymous said...

bodohnya kau

izzah said...

errr..bengong..hahahaha

Leeza dayasari [santai leeza] said...

pelik2nya gambar.