Wordless Wednesday | kad topup yang menjadi pembalut buku | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | kad topup yang menjadi pembalut buku

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 21 September 2011

Wordless Wednesday | kad topup yang menjadi pembalut buku

  Assalamualaikum, peace upon you.
 muka buku dari depan
muka buku dari belakang
muka buku dari kedua-dua belah ;)
kan dah kata buku. nampak tak? ni shida lukis sendiri. sila percaya!!





26 Jari Ohsem:

caliph shuriken said...

dulu kad topup saiz besar ni, skrg dh xde saiz ni ^^

shida'R said...

skg ade lagi liph tapi tinggal yg topup mahal2 ja hehe..dah lama shida simpan nih..ade yg team bola pon ade ^_^

tiefazatie said...

wah..smart2!hihi..skrg kalu blh sekecik yg mungkin nie kan kad2 topup nie..hahaha

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Kreatip sungguh shida nih.. ;)
Pooh tu..shida lukis eh..Cantik..

Adam Idris said...

mcm kad topup yang lame punya je,
sebab activate tu kan xde skrg
hehe
rajin buat

Mila Ahmad said...

skank payah nk cuba kad topup besar gitu kan?

Odah + One = OdahOne said...

memori kad t.up dulu2...mcm2 kreativiti yg boleh wt dgn kad t.up sebesar ini kan...dulu habis almari OdahOne kena lekat dgn kad t.up...kalo bleh recycled bnda ni kan bagus ek shida???...dpt gak duit...mybe 50 thun akn dtg bnda ni dh bleh msuk dlm muzium barulah ada harga gamaknya...hoho

++nOTy guGUrL++ said...

cantik....nice.....kreatif.......rajinnye cik shida kite nie....pooh tue cute sgt.....

apik pehe said...

hehehe..siap ada buku camtu lagi

patriq said...

kretip sida nih hahaa..

mummyriena said...

giler buku nih cam kenai je shida time skolah dlu kot..ko simpan g hahaa..

shida'R said...

hahhaa^^ ko ingt eh riena siott jer..dulu kan ko rajin sponser kad kat aku... :P

0nenanina Vanilla said...

bagusnya shida simpan lagi.hihi.. bagus2..sekarang da kecik comel sgt kad..

ieyza afieyna said...

kretif2.. ;)

merahitujambu said...

comel laaa

Kak Long said...

kreatif la shida..lukisan pooh tu mmg cantik..pandai melukis ye..ada bakat terpendam..

cunndaa said...

kreatif la shida ni...
sweet sgt..

i am S!L4H.. said...

go green.

eh???

Cik Azizah said...

takdelah muka depan tu asyik koyak je kan..bila tampal ni jadi tebal..hehe kreatip la shida ni..

APAN said...

ada gak balut buku kad topap tu ye...da payah jumpe kad topap saiz tu skang.haha...

PeRmAtA bIrU said...

wah creative la...:)

PCL said...

kreatif la kan...tp skrg ni kad prepaid dah bersaiz kecik sikit.

Tq singgah menyinggah.

fierul said...

mcm lawa je . hehe .

Syahirah Suhaili said...

kihkih..sunggoh kreatif la shida nie..btw,pooh comel! :D

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Wahhh, sngat menarik.. :)

Wanie said...

ade gak idea buat kad topup ni jd pembalut buku..haha..