Wordless Wednesday | lepas raya dah tak jumpa mereka, rindunya!! | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | lepas raya dah tak jumpa mereka, rindunya!!

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 14 September 2011

Wordless Wednesday | lepas raya dah tak jumpa mereka, rindunya!!

     Assalamualaikum, peace upon you.
Mohammad Danial Hakim (4tahun 1/2 )  Siti Nurdiana Sofea (3)  *anak-anak buah shida :)




bila lah nak dapat BE dari Encik Nuffnang ;(





14 Jari Ohsem:

fiq. said...

lepas ni banyak cuti kot shida,kan2?

Odah + One = OdahOne said...

ada iras2 muka shidalh...

apik pehe said...

ok la tu ader anak buah sendiri dah.hehehe

Cik Azizah said...

pasni anak shida la pulak..hehe

shida'R said...

@Cik Azizah: hahaha..lambat lagi syg ;p

patriq said...

comel-comel dorang sida :siul:

tilam.BKFM said...

comel ank2 buah shida ..dah mcm ank2 ko shida hehee :d

mummyriena said...

shidah dorang stay jauh ke dari ko? mcm aku ngn raisya la xleh pisah hehee..

caliph shuriken said...

diorg ni notie x? hukk...

shida'R said...

@caliph shuriken: tersangat noty liph..xlarat nk melayan kerenah dorang baru ber3 belum ank2 kakak n abg yg len penin2 hahaha ^_^

Fara E's said...

comelnyeee ! geram !

cimOt said...

cumellllllllnye!!macam saya!!
hahaha

Wanie said...

dorg dok KL eh?mata ade macam cina gak ni..hehe

ain dzaya said...

alolo...dak2 tomey2 nie.....cik shida sayang korang taw!