EPL : Manchester United 1 - 6 Manchester City | Dunia sebenar Shida EPL : Manchester United 1 - 6 Manchester City

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Monday, 24 October 2011

EPL : Manchester United 1 - 6 Manchester City

   Assalamualaikum, peace upon you.
rugi-rugi shida tak tengok game ni semalam, bengang-bengang shida tak dapat mengulas tentang game ni, geram tak ada siapa pun kejutkan shida dari tidur tengok game ni!! sakit hati MAN UTD kalah, kecewa cuma 1 gol je yang mampu dorang bagi kat shida dalam dibuai mimpi, nak menangis tak dapat tengok dorang main semalam . itu saja mampu shida ulas tentang game ni. Semalam shida tidur keletihan bila letih jumpa katil memang tak ingat dunia lah. tidur tak bangun-bangun dah huhu^^ kerana odahone shida update juga ^_^
so kepetusannya kalah 1 -6 *teruk juga kena teringat masa game dengan Arsenal.





10 Jari Ohsem:

KILLERKIPS said...

sayang skali, saya juga terlepas nk tengok, n saya juga peminat Man Utd, mcm mana la boleh kalah =( sdih2

peyansanstaro said...

xminat bola la...

jom join benda ne..

http://peyansanstaro.blogspot.com/2011/10/25-things-random-giveaway-by.html

Azhafizah[フィザ] said...

nape xbgtau fiza suruh kejutkan shida.ala takpe..next game jgn trlepas ye..

Odah + One = OdahOne said...

lain mcm jek entry shida kali ni...hoho...slalu tgu shida wt entry ulasn tntg kemenangn MU tapi kali ni tntg kekalahan yg memalukn pulak...bguslh xtgk shida coz dr awl game lg mmg dh tau MU mmg akan kena bantai dgn MC...tgk pn skt ati xfight lngsglh...tulah alex ckp beso ckp MC bkn ancaman sbnar skrg dh kena baru tau...frust2..glory2 man c...red is turn into blue

Bro ahmad said...

malam semalam tengok kt restorant....banyak penyokong mu je hahaaa cuak je dorang..last2 sokong MC kahkahkah

LiLy @ MumMyQiStInA said...

kalah terukkan..hubby pun kecewa ni.. ;)

Cik Azizah said...

layan gitu2 je..minat MU. tapi kalah..huhuhu

tiefazatie said...

hehe...senyum2..lala

Madd said...

apa kes dengan MU ni...
kalah besar,.,...
uhuhuhuhuhuh

Bui Junaidi said...

huhu..kesian pasukan kesayangan bui kalah teruk..