Wordless Wednesday | adakah anda sebegini?? blogger tegar?? | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | adakah anda sebegini?? blogger tegar??

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 26 October 2011

Wordless Wednesday | adakah anda sebegini?? blogger tegar??

  Assalamualaikum, peace upon you.




23 Jari Ohsem:

Azhafizah[フィザ] said...

absolutely correct!hahaha..nampaknye begitulah shida..

Saiazuan said...

haha yeaah~ slalu jadi mcm tu.. XD

caliph shuriken said...

level kronik cmni, hikk...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..mcm ni lah blogger tegar.. :D

Cik Azizah said...

lebih kurang camni lah..hehe dasyat2..

zirconia said...

mesti shida camnie kan..hehe

gigi.taring said...

keh3. selaluuuu jd nih! xD

Wanie said...

hahha..skang macam ni la..tapi time blogging x ingat tdo pon :D

Blueice Butterfly said...

~sangat tegar..hehe

laskar pelangi said...

waaaaa...shida cmtu ke? pelangi tak berapa nak tegar sangat..hik3

peyansanstaro said...

Tak...
Blog hanya utk suka2 je..
skrng sbok dgan tugasan pnting..
Hahhaa =P

Bro ahmad said...

dah parah tu hahaaa...rilex shida

patriq said...

pat tak macam tu pn..sida :)

mummyriena said...

parah tu shida,dah de famly elakkn hehee..

tiefazatie said...

haha..xdela smp cmnie kot..

Fathiah Hamim said...

masa tyme cuti lama hari tuh, yea memang gitu. hehe
tapi now bila dah start sem, kurang sangattt

ecadwinkyasha said...

kadang2 camtu :D

hahaha.tpi skrg bz dgn assignment!.jrg update,sekali update,amik 4-5 entry :D

CintaKhadijah said...

ck belom sampai tahap ni lagi..^^p

kizmyself said...

haha..inilah rialiti..

tilam.BKFM said...

zue belum lg mcm ni shida hahaa..

Madd said...

xsmpai tahap ni ag shida oi....
ehhehhehhhhe
masih terkawal...
huhuhuuh

Schajar McFlurry said...

sometimes =)

Syuxer said...

time tido takdelah terbawa2 dalam mimpi hehe..