Wordless Wednesday | tak suka dengar leteran? caranya mudah saja!! | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | tak suka dengar leteran? caranya mudah saja!!

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 12 October 2011

Wordless Wednesday | tak suka dengar leteran? caranya mudah saja!!

   Assalamualaikum, peace upon you.




29 Jari Ohsem:

Azhafizah[フィザ] said...

bagus la die punyer jalan penyelesaiannyer ^__^

Syuxer said...

hahah mesti sakit hati girl tuh hehe..

ArulchelseA said...

idea yg bagus

Yastro said...

Hehehe...nak tergolak pun ader nih...good idea.

Tarian Penjara dari Cebu

mummyriena said...

haha kalo laki aku mcm ni penampak dah aku bagi ;p

kiz said...

berleter itu seni..haha..

Odah + One = OdahOne said...

kalo bleh bkn setakat ttp telinga jek ttp mata sekali...hoho...nice solution

Chikova_Araishii said...

tp kalau suare bebelan tu lagi kuat dr earphone tu cmno??kih3

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..good idea..^_^

Cik Azizah said...

kurang ajar jugak namanya tu..hehe kalau mak kita bebel takkan nak buat gitu pulak..hehehe

Saiazuan said...

huhu lari dari masalah

patriq said...

hahaa mcm ni pun ada ka sida..lawak tol!

Aduka said...

bwahahahaha..!
cara penyelesaian yg mudah.
kompom kene penampo slepas tu.
mmg btol pn ppuan ni kuat membebel kan?
=P

cik kiwi's said...

hahaha...nasib tak taruk kapas sumbat macam citer seniman bujang lapuk tuuuu..hahaha

peyansanstaro said...

Hampeh je..
Yang laki tu terbaik..
muahahha =P

apeXogamY said...

sokong sokong sokong..hahaha.. nak try cube lah, tengok ape jadi..huhu :P

apeXogamY said...

sokong sokong sokong..hahaha.. nak try cube lah, tengok ape jadi..huhu :P

apeXogamY said...

sokong sokong sokong..hahaha.. nak try cube lah, tengok ape jadi..huhu :P

zareliqa afiqa said...

haha~ terbaik lar.:D

Bro ahmad said...

hahaa lol XD

Cik Nurul said...

haha TERbaaaaeeekkkk...~ hihi

~wordless wednesday tu tiap minggu kene buat eyh? =.='

apik pehe said...

huhuhu...nati apik nk wat

tilam.BKFM said...

hehe nk cuba bt cmni tp takut silap2 kena slap slap slap...hehee

sis92 said...

kurang asam ..
mbazir air liur haha :)

tiefazatie said...

nice la!hahhaa

izzysabki said...

mmg sgt mudah selesai masalah mcmni:D

ikatankasihku said...

terapi yang terbaik, muzik..

*singgah sini, salam kenal :)

Bui Junaidi said...

adeh..adeh..kalau buat mcm ni ntah2 kena lempang sekali..hahaha

i am S!L4H.. said...

settle.

kahkah