Tahniah!! Harimau Muda Malaysia Juara Bola Sepak Sukan Sea 2011 | Dunia sebenar Shida Tahniah!! Harimau Muda Malaysia Juara Bola Sepak Sukan Sea 2011

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Tuesday, 22 November 2011

Tahniah!! Harimau Muda Malaysia Juara Bola Sepak Sukan Sea 2011

   Assalamualaikum, peace upon you.
Alhamdulillah alhamdulillah shida sangat-sangat bersyukur dan berasa sangat-sangat lega dengan kemenangan BOLA SEPAK dalam SUKAN SEA kali ini. Segulung tahniah buat pasukan HARIMAU MUDA kita kerana berjaya membawa pingat EMAS buat Malaysia sejurus menambah lagi jumlah pingat emas kita. Tahniah juga pada ketua pasukan Malaysia BADDROL BAKHTIAR yang menguruskan pasukannya dalam perlawanan sangat baik dan sekali gus mengharumkan nama NEGARA MALAYSIA dengan tendangan penalty nya yang membolos terus kegawang GARUDA MUDA. Apa-apa pun bola menang dan emas untuk Pasukan Bola Malaysia, tahniah! tahniah dan tahniah! shida tersangat happy ^_^
MEREKA adalah yang terbaik!! kita harus memberi pujian kerana mereka telah bekerja keras untuk MALAYSIA. Tumpuan seterusnya untuk perlawanan seterusnya :)




16 Jari Ohsem:

Saia Budax Lanun said...

Alhamdulillah... tapi sakit juga tekak nie teriak-teriak tadi...huhuhu... terdiam juga penyokong Indon tu... tapi yang tak baiknya ada pula laman web Malaysia yang di hack dorang nie.... nielah kes2 tak puas hati...huhuhu

mummyriena said...

tahniah malaysia!! aku bangga ni!!

ulil amri said...

selamat atas kemenangan malaysia :)

Azhafizah[フィザ] said...

Terbaek Harimau muda Malaya..MALAYSIA TERHEBAT!tahniah utk team malaysia

Saiazuan said...

whos the champ??? malaysia!!!

zareliqa afiqa said...

yeayy! tahniah mesia! ^^

Cik Azizah said...

malaysia kekal emas sukan sea! tahniah malaysia!

JR said...

Tahniah kpd Malaysia!! Takziah kpd Indonesia kerana 2 penyokongnya meninggal dan 10 cedera ketika menyaksikan kekalahan itu..

Entri terbaru di blog JR:

Kalah Main Bola SEA Games: 2 Mati, 10 Cedera

shameel Iskandar said...

akhirnya garuda dibaham harimau. bangga dan syukur

sue perbs.. said...

ye.. Malaysia bermain habis habisan mlm tdi.. tahniah Malaysia

armouris said...

tahniah Malaysia! lagi info tentang bola sepak - Kecederaan/Kematian di Padang Bola Sepak

AmyZana said...

yeah ! baddrol bakhtiar ! bapak angkat tuh.... hahaha [perasan]

Bui Junaidi said...

senyum sampai ke telinga dah ni..hehe

Malaysia bolehhhhhhhhhhhh..*_*

Boboi Boy said...

Malaysia terbaik :D

Wanie said...

tengok malaysia menang semalam teringat shida..hehe.blogger pompuan yg paling semangat bab2 sukan ni..

fiezah91 said...

tahniah skuad harimau muda. hehe :D