Wordless Wednesday | WANITA hati-hati ketika masuk tandas!! | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | WANITA hati-hati ketika masuk tandas!!

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 2 November 2011

Wordless Wednesday | WANITA hati-hati ketika masuk tandas!!

   Assalamualaikum peace upon you.
stupid sungguh orang yang rakam ni!!




28 Jari Ohsem:

blog-tips-kurus said...

kesian kaum wanita..

miss fatihah said...

mcm mn lah blh g psg dlm toilet..

hafiz hafizol said...

bia betikk !!!

hati2 la pasnie aku pun.. haha

patriq said...

sida kena hati-hati pasni taw!!

tiefazatie said...

omg!!!!

Odah + One = OdahOne said...

org berqadak hajat pun nk rakam ker? dh xde keje lain agknya...org yg keje cuci tandas tu 10x lebih mulia drpd kaki skodeng kat tandas...dasar bajingan tandas...hoho

LiLy @ MumMyQiStInA said...

ish..ish..tu yang sis takut nak masuk tandas awam..

mimie.. said...

memang bodo0 sape yg rakam tu..org nak berak pun nak tengok kee..eee geramnyee!!

bukan retis said...

semua tmpat da rse xslmt da...huhuhu

aisya said...

menakutkan.. huhu

Azhafizah[フィザ] said...

ish..teruk betul perangai orang yang rakam ni..cube die yang dirakam..sebab tu la fiza ade satu habit..tak suke gune toilet awam (=

Bui Junaidi said...

uissshhh...untung2 dpt wayang free..adeh,semua tempat dh x selamat kan..len kali tak yah g tandas awam cam fiza..

Rosalia said...

serious menakutkanla.

mummyriena said...

uihh seram sejuk aku tgk shida oi..bahaya lah!!

Chikova_Araishii said...

eee.truk nye!!

Bro ahmad said...

serius cuak huhhhh

mokcik-ann said...

Ya Allah, Minta dijauhkan dari segala perbuatan jahat manusia dan jin. Amiin...

Wanie said...

errrr...ape ni, teruk la smpi dlm toilet pn nak rakam..haih

Onitsuka_hana said...

cmna nak tau kmera da kat c2.huhu kat c2 mesti tong sampah kan..pasnie kena belek2 tong sampah

apik pehe said...

ehmm..kena tahan gak kencing kat umah

tilam.BKFM said...

wooo wooo ape ni shdia..haha skodeng time ka?? gila btol ini org!!

cunndaa said...

sama2 kita berhati2 ye..jenayah ada dimana-mana

NuR 'aQiLaH said...

serram neh -_-"

Juliet_iRa~" said...

menakutkan je kan skang ni..

mcm2 orang ada...

msk fitting room pon kena hati2 tau!

smilenajah93 said...

weyh ! kurang hajaq giler kortt !!!!!!!!!!!!

Syuxer said...

fuhh memang bodohla sapa yang wat dajjal gini..takde otak langsung uhuhu..sian sapa yang jadi mangsanya

saya KILA said...

hebatnya org yg buat nie . haiyoo . mentaliti aras tanah . tapi akal aras langit . tak bodoh tapi bangang . gila sex . puuiii . apalah nak jadi -,-'

Cik Azizah said...

astaga menakutkan jer...jangan la kita terkena mcam ni!