Apa kejadahnya Ariff Alfian Rosli | GAY pertama Malaysia!gila! | Dunia sebenar Shida Apa kejadahnya Ariff Alfian Rosli | GAY pertama Malaysia!gila!

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Monday, 19 December 2011

Apa kejadahnya Ariff Alfian Rosli | GAY pertama Malaysia!gila!

   Assalamualaikum, peace upon you.
OMG! mereka kissing!! apa nak jadi lah dengan ANAK MELAYU yang bernama Ariff Alfian Rosli ni. dah tak segan-segan silu dan macam tak ada pegangan agama langsung. Shida yang tengok sendiri juga berasa malu dengan perbuatan dia. Sudah lah mencemarkan agama kita lagi berpakaian formal orang melayu. betul-betul buat malu dan menjatuhkan maruah AGAMA dan KELUARGA. agak-agaknya apa perasaan Ibubapa adik beradik dan sanak saudara dia yang lihat perilaku dia yang sememangnya sudah murtad dan terpesong ini.
shida sendiri tak dapat bayangkan perasaan ibu dan bapa si Ariff ni, menurut sumber GAMBAR yang diambil daripada sebuah laman web, perkahwinan pasangan gay melibatkan seorang pemuda Melayu dan lelaki Inggeris bergambar di suatu lokasi dipercayai di luar negara. Ariff Alfian Rosli adalah pelajar tajaan PETRONAS di Dublin iaitu pelajar di University College Dublin. Yang ditaja oleh pihak Petronas dan kini Ibubapa Ariff terpaksa menanggung bayaran saman dari pihak Petronas atas laburan dan tanggungan pembelajaran Ariff di Dublin.

sabar jelah tengok orang melayu sekarang yang semakin hilang akal dan pendirian, mana baik dan buruk, halal dan haram pun tak boleh beza. sia-sia belajar setinggi gunung tapi pendek akal fikiran. Inilah yang dikatakan dunia nak akhir zaman!! berita selanjutnya di sini > Beautifulnara.com



16 Jari Ohsem:

ain soofiyah said...

dunia nak kiamat.. semue bnde dh terbalik.. minx kite d'lindgkan drpd mnde2 x betul nih.. nauzubillah min zalik

sLpmEpLz™ said...

gay pertama apa, ini yg ke brapa ratus juta dah haa.. pengaruh Max 24:7 lettew.. :p

My SweetPea said...

Dunia akhir zaman.....em....

apek poyo said...

ni lah manusia yg dilaknat allah

bukan retis said...

tak paham betul..belajar pandai2 tp tak tau bezakan dosa dan pahala..dunia dunia..

Cik Azizah said...

Allah kesiannya keluarga yg terlibat..xpasal kena bayar saman atas perbuatan yg anak mereka buat..hish manusia mudah alpa la..hish2

Azhafizah[フィザ] said...

ape kejadah nye semua ni..ishhh..

Terbelog said...

goli den

apik pehe said...

ehmmm..apik pon terkejut biler dengar berita macam ni...

caliph shuriken said...

mmg sengaja cari bala dia ni...

zareliqa afiqa said...

cehh,buat malu jek! mula2 ingatkan dorang berlakon ker..upenya~ =.=

Bui Junaidi said...

terasa nak muntah tengok dia org kissing..eiii..apa nak jadi,pintar dlm pelajaran tp bodoh dlm kehidupan..kesian ibubapa dia tpaksa tanggung malu..

Ahmad Syuxer said...

semoga dia dikurniakan hidayah oleh Allah s.w.t..insyaAllah..

naiemah_ramli said...

sedih jga tgk,dh pkai pkaian tradisi kta kn..hummm..
moga2 dia dikurniakan hidayah olh Allah .. insyallah.. :)

goyang pattah-pattah said...

wah kasihan bgt tuh arif, sudah tidak bisa bedain tempat mana yang bisa di tanam :)

dEdEQ dE wIshEs said...

EUWWWWWWWWWWWWWWWWWW .. GELI GILE