Tahniah buat Cik Azizah | Selamat Bertunang & Selamat Pengantin Baru | Dunia sebenar Shida Tahniah buat Cik Azizah | Selamat Bertunang & Selamat Pengantin Baru

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Sunday, 11 December 2011

Tahniah buat Cik Azizah | Selamat Bertunang & Selamat Pengantin Baru

    Assalamualaikum, peace upon you.
Hai semua apa khabar? hehe^^ skema  pula, ok ok focus-focus. Entri hari ini shida buat khas buat Cik Azizah a.k.a Jiejah sempena tarikh hari ini 11.12.11 Ahad Hari Pertunangan dan Pernikahan Cik Azizah. Semoga semuanya selamat dan berjalan dengan lancar. Hope abang Nevy (Zulkhairi Syafiq) dapat lafaz sempurna untuk Cik Azizah. Lepas ni dah jadi suami isteri Cik Azizah dan pasangan ada tanggungjawab yang lebih berat dan penting lah. Bila dah bergelar suami isteri kena tahulah tanggungjawab dan peranan masing-masing kan. Lepas tak ada dah la mandi tak basah, tidur tak lena, makan tak kenyang, pegang tak tercapai dan sebagainya :P Semuanya dah selesai :)
Moga perhubungan suamisteri dan perjalanan kehidupan Cik Azizah lepas ni bahagia dan diberkati. Tak berjauhan lagi dengan abang nevy kan. Shida doakan kebahgiaan hingga akhir hayat dan dikurniakan anak yang comel, jambu, soleh dan solehah AMIN~ masa Majlis resepsi pada 25 February 2012 nanti kalau dijemput oleh Cik Azizah sendiri, insyallah shida akan sampai keteratak Cik Azizah di Negeri Sembilan. Kalau boleh nak duduk tempat-tempat VIP hehee^^ almaklum lah tetamu dari jauh perak mali, hahaa melampau betul ~_^

lepas ni status dah bertukar dan tak lama lagi nak jadi seorang IBU hope dengan berbezaan dan pembaharuan dalam kehidupan Cik Azizah tak merubah kita sebagai sahabat dunia dan akhirat. Sayang Cik AZizah ^_^




22 Jari Ohsem:

Azhafizah[フィザ] said...

selamat pengantin baru untuk jijah..kite bile pulak ye nak ikut jejak langkah jijah ni..pasni kite panggil jijah puan jijah lah kan..

Adam Fikri said...

semoga sis zizah bahagia sampai kahwin nnti..amin...

laskar pelangi said...

semoga bahagia sayangku jijah..hek3 =)
ehhh ingatkan dia bertunang jer.rupanya kawen terus ye..selamat pengantin baru jijah:)

patriq said...

tahniah cik Azizah :)

mummyriena said...

congrate cik Azizah :)

zareliqa afiqa said...

alalala~ shuwetttnya! selamat bertunang & selamat pengantin baru jugak tuk cik jiejah!^^

tilam.BKFM said...

selamat bertung dan selamat pengntin bru cik azizah :)

cunndaa said...

dah bertukar status cik jijah kan..smg rumahtangga yang dibina berkekalan ke akhir hayat..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tahniah & selamat pengantin baru buat Jijah..Moga kekal Bahagia selamanye..^^

asyrafasnawi said...

semoga berkekalan sehingga ke akhir hayatt..

Cik tikah said...

wah! cik jijah dah kawen la. bestnya. hehe

acan ketot said...

semoge bahagia...
aminn

Nonie said...

jeles ng jijah...heheh.btw congrat sis.
shida pun sama...nonie sentiasa doakn semoga cepat sampi seru ngn jodoh y terbaik..^_^

caliph shuriken said...

congratz jijah.. selamat pengantin baru ^^

Odah + One = OdahOne said...

congratz jijah & hope shida pun berjangkit pasni...hoho...

Bui Junaidi said...

Jiejah..welcome to the 'puan' club..hehe

Bro Ahmad said...

tahniah..semoga berbahgia selalu hendaknya

Miz Novexx said...

tahiah buat jijah and suami... ;)

Terbelog said...

keje dah lain ni ..
jarang update :(

yeah2..jijah dah tunang..:)
lama borak2 mcm dlu

c'axoera said...

congrats!

Boboi Boy said...

Semoga Bahagia Dunia Dan Akhirat :)

Cik Azizah said...

Amin...mekasih semua..datang kenduri nanti 25.2.12 k..