Ini baru dipanggil tangan berseni | shida kagum lihat hasil seninya! | Dunia sebenar Shida Ini baru dipanggil tangan berseni | shida kagum lihat hasil seninya!

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Thursday, 12 January 2012

Ini baru dipanggil tangan berseni | shida kagum lihat hasil seninya!

   Assalamualaikum, peace upon you.

Mungkin ramai yang dah tahu tentang kewujudan video ini. shida share lagi sekali dan shida sarankan korang tengok! mesti tengok! lihat sendiri dia menghasilkan satu seni atau lukisan pada cermin atau kaca dengan hanya menggunakan jari jemarinya sahaja! sangat-sangat unik dan shida kagum lihat hasil seninya! Tapi shida tak puas lah tengok dalam video tak berapa clear. mungkin depan-depan lebih puas hati kan :)





15 Jari Ohsem:

zareliqa afiqa said...

awesome! mmg berbakat gler..tgk mcm sng jek dia buat :)

anak ayah said...

dpt nenguk lagi laa....xpsg bb..bub gne wireless jerp...so, yt kne blog..
heh

Mila Ahmad said...

kreatif sangat kan ^_______^

LiLy @ MaMaQiStInA said...

wow..kreatifnye..
klu dah kreatif ni..mcm2 boleh buat..

Diari Si Froggie said...

terpegun, terpana melihat hasil tangan nya.. SubhanaAllah..bertuah dia kan. nampak macam senang je, lawa pulak tu hasil nya.

mOon EyEzS said...

perghhhhh...kagum la...

mummyriena said...

kagumnya.....aku xberseni walau dlu kelas art..kn shida..hehee

tilam.BKFM said...

cantiknya shida... :)

Mawarni said...

berseni sungguh lag org tu kak shida..senang je tgk dia bt..

afzalsukasuki said...

perghhh shida sbb afzal suka seni..thumbs up!!mmg awesome la mamat tu

Azhafizah MN said...

sangat kagum!mata tak mampu nak tutup O_o

odahonebizz said...

mmg gempaklah dia ni...tgn mcm ada magik kan shida

Pamie said...

kagum2..

patriq said...

wahh..hebakk dia..sida

Unknown said...

ADOYAIII,TAK DPT NK TENGOK PULAK..KENA BLOCK..HUHU