Tutorial Nuffnang : cara nak buang polls pada "Skyscraper" | Dunia sebenar Shida Tutorial Nuffnang : cara nak buang polls pada "Skyscraper"

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Tuesday, 10 January 2012

Tutorial Nuffnang : cara nak buang polls pada "Skyscraper"

   Assalamualaikum, peace upon you.
Tutorial Nuffnang kali ni mudah sangat-sangat iaitu cara kita nak buang polls pada papan iklan Skyscraper. Jom follow step mudah ini :)
1. login Akaun Nuffnang dan masuk "Blog Manager"
2. pilih "POLLS" dan pilih "No"
so DONE polls pada iklan skycraper tak akan keluar. 

> Selamat mencuba <



11 Jari Ohsem:

Unknown said...

oooo tak tahu kegunaan polls sebenarnya...poll untuk ape eh shida?? ehhe biasalah buta it..hehee

Azhafizah MN said...

bagus juga ye takde ^^

caliph shuriken said...

dulu pnah jgak sy blur2 nk buang ni.. tp last2 ada sorang blogger tunjuk cara nk buang ^^

LiLy @ MaMaQiStInA said...

sharing is caring.. ^^

Unknown said...

ape mksud polls pd skycraper?jwbkt cbox taw

Unknown said...

dlu pakai la poll ni, skrng dah x.. huhu

Unknown said...

hehe.. sy pun xthu poll tu ape.. :)

Unknown said...

shida dh try clik no tp.. dier jd yes jugakk cmner huhu

DUNIA sesawangku said...

Knpe saya punya still ada..
Byak kali kot dah buat !
BTW, thanx ;)

iuzira said...

kenapa zira buat tak jadi dan tak ada gambaran di atas

balas di email
zira.shahrudin@gmail.com

Maria Firdz said...

nice tutor