Tutorial Nuffnang : cara nak buang polls pada "Skyscraper" | Dunia sebenar Shida Tutorial Nuffnang : cara nak buang polls pada "Skyscraper"

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Tuesday, 10 January 2012

Tutorial Nuffnang : cara nak buang polls pada "Skyscraper"

   Assalamualaikum, peace upon you.
Tutorial Nuffnang kali ni mudah sangat-sangat iaitu cara kita nak buang polls pada papan iklan Skyscraper. Jom follow step mudah ini :)
1. login Akaun Nuffnang dan masuk "Blog Manager"
2. pilih "POLLS" dan pilih "No"
so DONE polls pada iklan skycraper tak akan keluar. 

> Selamat mencuba <



11 Jari Ohsem:

Cik Azizah said...

oooo tak tahu kegunaan polls sebenarnya...poll untuk ape eh shida?? ehhe biasalah buta it..hehee

Azhafizah[フィザ] said...

bagus juga ye takde ^^

caliph shuriken said...

dulu pnah jgak sy blur2 nk buang ni.. tp last2 ada sorang blogger tunjuk cara nk buang ^^

LiLy @ MumMyQiStInA said...

sharing is caring.. ^^

katak comel said...

ape mksud polls pd skycraper?jwbkt cbox taw

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

dlu pakai la poll ni, skrng dah x.. huhu

NURULHANIF said...

hehe.. sy pun xthu poll tu ape.. :)

Sheda Argos ツ said...

shida dh try clik no tp.. dier jd yes jugakk cmner huhu

Peyan Sanstaro said...

Knpe saya punya still ada..
Byak kali kot dah buat !
BTW, thanx ;)

iu-hazirah said...

kenapa zira buat tak jadi dan tak ada gambaran di atas

balas di email
zira.shahrudin@gmail.com

Maria Firdz said...

nice tutor