Kelayakan Olimpik 2012 | Malaysia 0 - 4 Jepun | Dunia sebenar Shida Kelayakan Olimpik 2012 | Malaysia 0 - 4 Jepun

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Thursday, 23 February 2012

Kelayakan Olimpik 2012 | Malaysia 0 - 4 Jepun

   Assalamualaikum, peace upon you.
sumber gambar : blog pamie :)

apa nak dikata lagi, sekali lagi untuk perlawanan ini skuad harimau muda kita sekali lagi tewas dengan jaringan 4 berbalas 0, walau apa pun tahniah diucapkan kepada skuad harimau muda kita ni telah pun sampai ketahap ini. Untuk pasukan ini masih perlu banyak memperbaiki kelemahan disemua sudut. Mengambil perlawanan ini sebagai pengalaman dan memantapkan lagi corak perlawanan. Keputusan penuh Malaysia 0 - 4 Jepun.

huhu..dah jangka akan tewas, nak buat macam mana belum ada rezeki untuk skuad muda kita ni




6 Jari Ohsem:

Azhafizah[フィザ] said...

walau kalah..semangat tak mungkin hilang.teruskan usaha harimau malaya.

Chikova_Araishii said...

teruk bebeno kalahnye, nmpk nye harimau kite kene mantoooppkn lg latihan ni..

lang..kenape law anyah taep tajuk entry anyah kt google, xkeluar pun ekh? nk kene taep chikova baru nk keluar,
law alang nye tajuk post, anyah taep je dah keluar..nape mcm tu ekh??
taw x napee???

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

diorng xde smangat I WILL WIN!!!

nur_za said...

kitew sedih ni..cpt la pujuk

Mishter Izwän said...

nk buat mcm mana, belum layak lagi nk keperingkat dunia. . .tunggu la masa2 akan datang

Cik Nurul said...

tak ade rezeki, xpe lain kali cuba lagi.. Malaysia bole ! ^^