Nantikan Walimatulurus Yusry dan Lisa Surihani bahagian 1 | Dunia sebenar Shida Nantikan Walimatulurus Yusry dan Lisa Surihani bahagian 1

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Saturday, 25 February 2012

Nantikan Walimatulurus Yusry dan Lisa Surihani bahagian 1

   Assalamualaikum, peace upon you.
 Walimatulurus Yusry dan Lisa Surihani Bahagian1 
25 Feb 2012, 10:00 malam saluran Astro Ria (104)


cinta yusry pada lisa "dia buat kita tak tidur malam pada masa yang sama dia juga buat kita tidur lena" cinta lisa pada yusry "cinta adalah apabila kita boleh terima dia seadanya.." alahai.. sweetnya ^_^ Jangan lupa tengok eh korang!!





7 Jari Ohsem:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tak dapat tgk...since pindah Astro tak pasang2 lagi..ruginye tak dpt tgk..

laskar pelangi said...

tak dapat nak tgk..duduk kolej camni lah..lain lah duduk rumah..sob3x

Ejam said...

untung Yusri dapat lisa kan? :)

Azhafizah[フィザ] said...

tak berkesempatan nak tengok.dorang memang sweet ^^

xila riston said...

tgok dh ulanagan tghari td...sweet gilerrr

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

huhu untong la lisa, nanti honeymoon kat europe..

Hunny Kitty said...

lagu apa yg derang pakai untuk teaser niek? (byg bukan lagu yuna)