Spontaneous Thursday | ILMU bukan ada pada POINTER! | Dunia sebenar Shida Spontaneous Thursday | ILMU bukan ada pada POINTER!

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Thursday, 29 March 2012

Spontaneous Thursday | ILMU bukan ada pada POINTER!

   Assalamualaikum, peace upon you.
"ILMU BUKAN PADA POINTER"
Ilmu itu diukir pada tahap pengalaman seseorang itu
Ilmu itu diukir apabila kita berhadapan dengan masyarakat
Ilmu itu diukir berdasarkan peribadi, akhlak dan lain-lain
Karya dan sumber :  Muslim 4 Life | Web Islamik



 pertama kali buat spontaneous thursday  =.=







12 Jari Ohsem:

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

mendalam, sungguh mendalam :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

btol3..

MaYa MustWany said...

fuuhh kali pertama ke?macam dh biasa je..

mas lagi lah xprnah coz xreti spontan..hihih

ZaroL said...

Ilmu pada pengalaman dan juga pemerhatian...ilmu tu lagi bagus dr teori. Kan?

Azhafizah[フィザ] said...

setuju..itu sebagai tanda pengukur ilmu kita sahaja..

CikPuan Azizah said...

betol2..kadang2 budak2 ni kejar pointer je lebih..tapi pengetahuan takde..huhuhu bercakap dr pengalaman masa study dulu..

caliph shuriken said...

bole mental klau kejar pointer ni, huh...

Ana Farhana said...

betul2.. malah lbh dr itu

patriq said...

betul3 sida :P

efa said...

kalo kejar poniter sma mcm kejar kekayaan hehhee.. ~_^

mummyriena said...

dats y aku xkejar pointer sebab aku kawen dlu..pastu asben aku bg poniter kt aku hahaa.. :D

Faizz's Jamil said...

yg pointer menggunung tuh hapai ja .
bukan paham pon .
bila dah grad pon bukan semua yg kita blajaq tuh kita praktik balik time qeja