Wordless Wednesday | Gambar Bulan Madu Yusry dan Lisa di Zurich | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Gambar Bulan Madu Yusry dan Lisa di Zurich

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 7 March 2012

Wordless Wednesday | Gambar Bulan Madu Yusry dan Lisa di Zurich

   Assalamualaikum, peace upon you.
sweetnya mereka hehe =.=   gambar credit to : www.meow.my dan mygosip.com







22 Jari Ohsem:

Ezad Skytech said...

wahhh...bulan madu kat Zurich tu..:D

P.S - SPM...rasanya da dekat da ni...mungkin hujung bulan mac ni..:D

laskar pelangi said...

alahai..gambar last tu paling sweet! eiiii suka tengok lisaaaa:) Hihi~~

dya nasir said...

sweetnye dorang

Unknown said...

romantiknya!! mood jeless!

Zaza Iman said...

bestnya lisa :)

Unknown said...

BAHAGIA BILA TENGOK DIA ORG..

Azhafizah MN said...

bestnye honeymoon kat zurich..sweet sangat mereka ni ^__^

Unknown said...

untong la banyak duit.hehe

Chikova_Airashii said...

yup3. gambar last plg sweet..bestnyeee....

Cik Kay Jue said...

sweet nyer mereka... :)

sabree hussin said...

yusry nampak macam muda balik lepas dah cukur misai dan janggut

misyamissyou said...

nak jeles boleh tak? huhuhuuu

Aien_Aen said...

wahh ..semoge berbahagia hingga ke anak cucu

_mauhaha_corner said...

jeleznye saya..huhu~~

odahonebizz said...

hope dieorg bhgia smpi ke zurich..ops ke ank cucu cicit...hoho

Diari Si Froggie said...

Sweetnye mereka.. duti banyak boleh la pi sana.. jeles nie jeles. haha..

tilam.BKFM said...

mmg sweet..tah bila aku nak pergi sana plak shida hehee..

mummyriena said...

aku hnymoon pun xsmpai sana..lalalllaaa..~

Wanie said...

comel lak tgk gmbr honeymoon dorg ni..

Hana said...

sweetnyee:)

Unknown said...

sweetnyeee mereka.. mesti ramai tak habis sedih lagi kan lisa dah kawen? hehehehe

Classified ! said...

gamak lisa xtggu abang pait :(

laki tua nih jugak yg lisa pilih .
hmm . xpa , Neelofa ada lagi . haha