Wordless Wednesday | Sungai Love atau Sungai Cinta? | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Sungai Love atau Sungai Cinta?

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 28 March 2012

Wordless Wednesday | Sungai Love atau Sungai Cinta?

   Assalamualaikum, peace upon you.
agak-agak dekat mana ada sungai ni =.=








20 Jari Ohsem:

-SUPERGIRL- said...

edit kotttttttt ~~~

Kumiko Ryou | Farah Amira said...

tomeynya sungai..;)

caliph shuriken said...

shida, sungai ni kt area mana ek?

patriq said...

heeee amik dr FB setannn ye!!!

mummyriena said...

mengikut kajian sejarah ini bukan sungai love atau sungai cinta..ini sungai bertali aruss..haha ape aku merepek ni shida..hahaa

OdahOne OdahOneBizz said...

ini namanya sungai cinta yg dah berbelah bagi sbb bentuk love tu dah retak disana-sini..berbelah-belah hatinya...isk2

nuyui a.k.a miss YUI said...

subhanallah..sgt cntik..

✿ pink velvet ✿ said...

wahh~ cantiknya ... buatan ke semulajadi ni agaqnyer kan

CikPuan Azizah said...

Subhanallah cantiknya...

Aida Omar said...

kalau betul la gambar nie.. SubhanaAllah.. cantik. Tapi tengah2 hati dia retak2 la shida.. haha..

ecadwinkyasha said...

inilah sungai lui.hehehe :D

Azhafizah[フィザ] said...

betul betul ade ke ni?kat mana lah agak agak ni.

^_^ Cik Zaza House said...

wah..kiut :)

Angel xcode said...

Subhanallah Besar sangat Kuasa ALLAH.... Salam santun sahabat blog... jom ramaikan pula blog baru awak... http://cintalovest.blogspot.com/ i follow u... follow back me ... okey?

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

ni kat blakang umah zuan! *ok tipu*

Cik Penguin_Solehah said...

uniknya sungai dia=p

hyz said...

sungai hati hehehhe

NURULHANIF said...

comel je sg tu..

MaYa MustWany said...

fuhh chomel lak tmpat tuh kan

C'Jai said...

cantiknye tempat ni...