Tahukah anda? : Badak Air Dewasa | Dunia sebenar Shida Tahukah anda? : Badak Air Dewasa


Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Sunday, 8 April 2012

Tahukah anda? : Badak Air Dewasa

Assalammualaikum, peace upon you.
Tahukah anda: Apabila seekor Badak Air Dewasa mengangakan mulut, keluasan bukaanya cukup untuk membolehkan seorang budak setinggi 1.25cm berdiri didalamnya. Haaa..amacam ada yang nak cuba? letaklah anak atau anak buah korang untuk meleraikan keraguan info ini. Selamat mencuba heheee  =.=

pastikan korang sudah makan kekenyangan selepas 3 4 jam, takut ada yang muntah tengok badak ni nganga hahaaa ^_^







click to sharePin ThisShare on TumblrShare on Google PlusEmail This

18 Jari Ohsem:

ciksukaberangan said...

baru tahu. hehe. thanks for sharing :)

Aien_Aen said...

Mak aihhh...Besau bebenor

_Anaaaaa said...

Hehehe boleh mati tak kalau letak anak buah kite dalam nie ? ehehe

-meeSUPERGIRL- said...

wah besownyeee mulot !! hahahahhhahahah

Unknown said...

bosar gedabak mulut dia

insan_marhaen said...

letih mulut c'jai tengok badak ni nganga..hehe..

Anonymous said...

mulut beso, makan belimbing besi. celah gigi je ler... huhu

Azhafizah MN said...

mak aihhh..tak sangka ye bosa bonar tu..

Ezad Skytech said...

besar betul mulut badak ni...(^^,)

P.S - info terbaru tu..hee~

Zaza Iman said...

erkk badak..comel dia =)

Halimatun Sa'adiah said...

pink la dlm mulut die!

Anonymous said...

huhu mengerikan..hahah

Chuu Muqhlis said...

besaaarrr punyeee hahaha

caliph shuriken said...

jgn berani lompat msuk tau, hukk...

Unknown said...

ADUH,BESARNYA..GELI TENGOK..P KESIAN PUN ADA SBB GIGI BADAK NI SANGAT JARANG..KEKEKE

Unknown said...

baru tahu ni shida.. tak sangka badak air ni mulut sehebat ni..

GM said...

di indonesia namanya kuda nil :D

Classified ! said...

tarak pasai , caqi pasai :P