Wordless Wednesday | betul ke cermin ni pandai mengejek kita?? | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | betul ke cermin ni pandai mengejek kita??

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 11 April 2012

Wordless Wednesday | betul ke cermin ni pandai mengejek kita??

   Assalammualaikum, peace upon you.








17 Jari Ohsem:

Sheda ucu said...

betul kot huhuhuhu

! DUNIA sesawangku ! said...

nmpak benor nipunya ;p

C'Jai said...

HEHE..malu pulak nak bercermin kalau cermin macam ni..

Chuu Muqhlis said...

waalaikumsalam syida :D cermin tepek muke kiteeee hehe

caliph shuriken said...

shida tnya laa mirror.. mirror tu ;p

zulhilmi tempoyak said...

dulu2 taim kecik org sll kt sy kiut. sy xtau la knp... sy rs besar2 ni br hensem sket...mungkin sbb tu la jiran sy jeles dengan sy...

lps tu kn.. sy main bola tepi pdg tu.. pening o0o0o pala... xlarat nk main bola dah... sebab bola tekena kat kepala... org kt bleh hilang ingatan.. mungkin sbb tu la sy lpa pasal subjek sejarah sy...

pening x hilang lg.. awak pening x ni..?? harap2 xpening la kn...

hmmm...

xtau nk komen ape..

kaizen said...

untung laa kalo tgk jer cermin kurus....

CikPuan Azizah said...

hehhe wahai cermin siapakah paling cantik di dunia ni.. hehe

-SUPERGIRL- said...

mcm trase pulok tengok gambor tuh . haha

jemput nengok ap ad dekat blog owg . hehehehehehehehhe :D

Azhafizah[フィザ] said...

Tak boleh belah lah cermin ni..mengejek sungguh la ni..jangan mudah terpedaya pada cermin kan..hehehe

Bui Junaidi said...

ADA JUAL KER CERMIN YG PANDAI MENGEJEK NI..?KAK BUI NAK BELI LAH..HEHEHE

MaYa MustWany said...

cermin sllu betul.kamera sllu tipu.hihihi

efa said...

ait!! betul mengejek tu kak shida hehee..

mummyriena said...

hehe..mcm perli aku plak shida!!

Ezad Skytech said...

cermin tu jujur...kdg2 diri sendiri tu yg rasa mcm cermin tu mengejek..heee~

nuyui a.k.a miss YUI said...

diri sndiri yg mngejek dri sndiri =)

patriq said...

oh penipu besau nih ^_^