Wordless Wednesday | Selagi belum HALAL kita masih punya JARAK! | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Selagi belum HALAL kita masih punya JARAK!

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 18 April 2012

Wordless Wednesday | Selagi belum HALAL kita masih punya JARAK!

   Assalammualaikum, peace upon you.
setuju?  =.="







24 Jari Ohsem:

Unknown said...

hehehe
cambest jer ayat nie..
sokong:)

Azhafizah MN said...

Of course setuju..tak de sapa yang tidak setuju..cute cartoon dan kena dgn apa yang ingin disampaikan.^__^

Sis AI said...

Stuju! Pndai2 la jaga jarak.. Dan klu boleh prcepatkn la nikah.. :)

Classified ! said...

haaaaaaa . xssetuju . sebab pic nih dekat ja jaraknya . xdak beza !

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Setuju 100%

Unknown said...

sangat2 setuju!

Zaza Iman said...

waalaikumussalam...

ya, setuju =)

Unknown said...

cantik pulak design dia.. betul2 selagi kita tak halal buat sidia selagi itu kita ada jarak :)

Unknown said...

setuju nanti syaitan hasut rapat2 hehe..bila dah halal,kenala serapat mungkin..

aku HaniAsyira said...

ofcourse SETUJU!!!!

Ezad Skytech said...

sangat2 setuju..LIKE3 :D

mun said...

setuju... :)

syiela said...

Sangat.. sangat.. dan sangatla setuju :)

caliph shuriken said...

kapel yg kiut...

setuju ^^

-meeSUPERGIRL- said...

bila berdua pasti ad yg ketiga . jeng3 !

Nur Shahira MY said...

SETUJU ! muehehe :p

Unknown said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH KALAU SEMUA PASANGAN YG BERCINTA PEGANG PRINSIP MCM NI..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Setuju..best jer ayat tu..^^

odahonebizz said...

keep your distance shida...hoho

..aZhAri.cOm.. said...

smart foto kartun tu.. nak bleh? ngeee..

Raz said...

arghhhhhhhh comelnye! kawaii!

mesej yg disampaikan jelas. thanks!

patriq said...

nice sharing sida ;)

Anonymous said...

cm kenal je pic nih??? hihihi

insan_marhaen said...

Jarak dan jurang yang terlalu luas sebenarnya....