Budak yang dimasukkan ke dalam mesin itu bukanlah ibu dan bapa | Dunia sebenar Shida Budak yang dimasukkan ke dalam mesin itu bukanlah ibu dan bapa

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Monday, 28 May 2012

Budak yang dimasukkan ke dalam mesin itu bukanlah ibu dan bapa

Assalammualaikum, peace upon you.
Ingat tak shida ada buat entri tentang ibubapa bergurau hingga membawa satu tragedi nak baca klik sini. Berita ni shida baca dekat Yahoo page sebenarnya budak ni dijaga oleh pengasuh dan lelaki dan perempuan yang dianggap ibu dan bapa kepada budak ni adalah sebenarnya pengasuh yang diupah menjaga budak ni. Menurut ibu budak tu dalam kes tersebut dia tidak mengenakan caj apa-apa atau tindakan kepada pengasuh tersebut kerana dianggap perkara yang tidak disengajakan akan tetapi jutaan penonton yang menonton video tersebut menggesa ibu budak tersebut mengambil tindakkan diatas kelakuan pengasuh tersebut. info penuh disini


macam-macam hal lah dalam dunia ni, ibubapa kena buka mata sekarang!








17 Jari Ohsem:

Rafflesia™ said...

kecian budak kecil tu. pengasuh pun macam xmatang je. boleh gurau macam tu. huhuhu

nuyui a.k.a miss YUI said...

oh,yerke..

IntaNBerliaN said...

laa yeke... ingat parent dia... tp bagusnya.. tak ambik tndakn pun ek..

azizah :) said...

aduhai... macam2 la.. ni la yg kita takut.. main2 last2 jadi tragedi.. nasib hidup lagi..

❖ Syaa ❖ said...

Baik hati yer taknak buat tindakan. Ada lagi manusia sebaik tu.

Cik Yatt said...

hish klu ank yatt mmg kne la dorg..huuuhu

Zaza Ridzlan said...

nsb budak tu xde apa2..

hazfee said...

gurau2 tu biar berpada jangan sampai nanti menyesal tak sudah. apa pun, nasib baik budak tu tak apa2

-SUPERGIRL- said...

tu la . Bz sgt kje . Ank smpaikn duk lam mesin . Haha

Botak said...

bab² melibatkan mesin jgn lah nak dibuat gurau., mungkin kita rasa selamat., tapi siapa tahu kan buatnya nak jadi benda lain..

hyz said...

gurauan pun melampau sgt kot.. kesian budak tu berpusing2 dlm mesin basuh tu

caliph shuriken said...

ntahapa2 laa diorg ni, huh...

Azhafizah[フィザ] said...

yang matang berfikiran tak matang sangat tidak menampakkan kematangan sebagai orang dewasa.-__-.

patriq said...

gila pgasuh mcm ni..nk buat mati anak pa..haihhh..

mummyriena said...

tak saggup aku tgk video tu shida..kelam kabut juga dbtnya..huhu..

tilam.BKFM said...

giler lar..huhhuuu..

Che Rosliza Che mat said...

mati2 ingat parent dia...patutlah suka2 jer masukkan budak kat dalam tue....