Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? :: klik sini ::


Monday, 28 May 2012

Budak yang dimasukkan ke dalam mesin itu bukanlah ibu dan bapa

Assalammualaikum, peace upon you.
Ingat tak shida ada buat entri tentang ibubapa bergurau hingga membawa satu tragedi nak baca klik sini. Berita ni shida baca dekat Yahoo page sebenarnya budak ni dijaga oleh pengasuh dan lelaki dan perempuan yang dianggap ibu dan bapa kepada budak ni adalah sebenarnya pengasuh yang diupah menjaga budak ni. Menurut ibu budak tu dalam kes tersebut dia tidak mengenakan caj apa-apa atau tindakan kepada pengasuh tersebut kerana dianggap perkara yang tidak disengajakan akan tetapi jutaan penonton yang menonton video tersebut menggesa ibu budak tersebut mengambil tindakkan diatas kelakuan pengasuh tersebut. info penuh disini


macam-macam hal lah dalam dunia ni, ibubapa kena buka mata sekarang!








17 comments:

  1. kecian budak kecil tu. pengasuh pun macam xmatang je. boleh gurau macam tu. huhuhu

    ReplyDelete
  2. laa yeke... ingat parent dia... tp bagusnya.. tak ambik tndakn pun ek..

    ReplyDelete
  3. aduhai... macam2 la.. ni la yg kita takut.. main2 last2 jadi tragedi.. nasib hidup lagi..

    ReplyDelete
  4. Baik hati yer taknak buat tindakan. Ada lagi manusia sebaik tu.

    ReplyDelete
  5. hish klu ank yatt mmg kne la dorg..huuuhu

    ReplyDelete
  6. gurau2 tu biar berpada jangan sampai nanti menyesal tak sudah. apa pun, nasib baik budak tu tak apa2

    ReplyDelete
  7. tu la . Bz sgt kje . Ank smpaikn duk lam mesin . Haha

    ReplyDelete
  8. bab² melibatkan mesin jgn lah nak dibuat gurau., mungkin kita rasa selamat., tapi siapa tahu kan buatnya nak jadi benda lain..

    ReplyDelete
  9. gurauan pun melampau sgt kot.. kesian budak tu berpusing2 dlm mesin basuh tu

    ReplyDelete
  10. yang matang berfikiran tak matang sangat tidak menampakkan kematangan sebagai orang dewasa.-__-.

    ReplyDelete
  11. gila pgasuh mcm ni..nk buat mati anak pa..haihhh..

    ReplyDelete
  12. tak saggup aku tgk video tu shida..kelam kabut juga dbtnya..huhu..

    ReplyDelete
  13. mati2 ingat parent dia...patutlah suka2 jer masukkan budak kat dalam tue....

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih atas kerjasama.