Gurauan Ibubapa membawa satu "tragedi" yang tidak boleh dilupakan | Dunia sebenar Shida Gurauan Ibubapa membawa satu "tragedi" yang tidak boleh dilupakan

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Tuesday, 22 May 2012

Gurauan Ibubapa membawa satu "tragedi" yang tidak boleh dilupakan

   Assalammualaikum, peace upon you.
Salam semua dan salam 1 Rejab bagi seluruh umat Islam. Semoga dibulan yang mulia ini mendapatkan kita keredhaan dan menghayati Bulan Rejab ini, untuk info lebih dekat tentang Bulan Rejab boleh dapatnya disini sila klik, Ok sebenarnya shida nak kongsi sikit satu kes yang shida dapat sumber dari Yahoopage dimana kes ini berlaku diluar negara dan diupload dilaman video youtube. Mengikut dari cerita itu Bapa kepada budak tadi ingin bergurau dan menakut-nakutkan anaknya, si bapa memasukkan anaknya yang berusia sekitar 3 tahun ke dalam Mesin Basuh Automatik itu dan diperhatikan oleh Ibu yang hanya tersenyum melihat gelagat 2 beranak itu.
Setelah si bapa menekan pintu Mesin tersebut, mesin itu terus berputar dan pasangan suami isteri itu terkejut melihat mesin mula berputar. Keadaan menjadi panik melihat anaknya sendiri di dalam mesin berputar seperti kain dibasuh. Ibu bapa tersebut berlari mendapatkan bantuan dan akhirnya mesin dapat diberhentikan dan menurut sumber anak tersebut mengalami lebam-lebam dibadan. Sadis betul bila tengok video ni berapa minit anak dia duduk dalam tu dalam keadaan berputar. Moga jadi pengajaran buat semua. Tak semua benda kita boleh dibuat gurauan lagi-lagi berkaitan dengan elektrik. Jom tengok videonya.







26 Jari Ohsem:

ciksukaberangan said...

Ish3. Tak patot betol buat cm2. Tseksa ank

Azza Afdzal said...

bodoh punye bapa la...boleh pi sumbat anak dalam mesin basuh tu..las2 kn dah kelam kabut....

nuyui a.k.a miss YUI said...

gurau tak kena gaya ni..

Ahmad Syuxer said...

mujur anak dia tak ketuk pintu alam abadi, kalau tak, ibubapa mangsa ni mungkin akan bunuh diri coz terlalu menyesal akibat tindakan bodoh tersebut

Chikova_Airashii said...

bukan kate last2 budak tu mati keE??

sis92 said...

nak sangat anak dia mati agakanya
buduh

fya zainal said...

adoii nak bemesra dgn anak pown bukan mcm ni...

Bro Framestone said...

Tau pun takut...

cuak ek he..23x

Cik Nur said...

aiyak.. sian budak tu, kompom pening..!

nak bergurau pun agak2 lah..huhuh

Sally Yatiey said...

Kesiannya anak tu. Benda macam tu tak boleh dibuat gurauan. Macam2 benda boleh berlaku tanpa disedari. :)

azizah :) said...

astaga.. nasib anak ko tak hancur... benda macam tu mane boleh main2... hissshh nonsense!

syiela said...

apa la benda camni nak di buat gurau.. nasib anak tu lebam2 je.kalau kome ke mati ke tak ke nyesal tak sudah (dengan penuh emosinya nih)

afzalsukasuki said...

bodoh ni la gurau tak kene tempat!!haishh

IntaNBerliaN said...

gurauan yg ntah apa2... alahaiii sian ank dia..

patriq said...

gile! mak bapak macam ni kalo de kat malysia kene lma dah sida!

mummyriena said...

sabar jelah psrent budak ni..pe cite tbaru shida pasal ni?

tilam.BKFM said...

gilerr..arh!

aimaniman said...

kekadang bapa2 ni nak buat lawak tapi x kena gaya, tu ler akibatnya kalau bergurau berlebih2,.. nasib baik sianak x da benda2 yg lebih parah, kalau tak tentu nyesal x guna kan..

RazFiRa said...

giler.. bergurau tak kena tempat nih

Selendang Merah said...

nie lah jd bila tersalah gurau..ish2

caliph shuriken said...

ni gurau tahap bangang, nyusah kn org laa spesis cmni...

Syed Salleh said...

Damn ! ganas betul..


(http://syedsalleh.blogspot.com/)

-SUPERGIRL- said...

eh senget kot gurau mcm tuhhh . terlebih sygkan ank . guau pon pelik jee .. tak sanggop nak tgk video tuh .. hehe

potia casadelarossa said...

Kehendak Allah... klu nak ikutkan mesin tu x akan bergerak klu x masukkan kredit... mybe dah ada kredit pada mesin tu yg di tinggalkan org lain kot... kesian...

Azhafizah[フィザ] said...

para ibu bapa jangan sesekali buat camni

Bui Junaidi said...

CONFEM BUDAK TU TRAUMA DGN WASHING MACHINE LEPAS NI