Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? :: klik sini ::


Tuesday, 22 May 2012

Gurauan Ibubapa membawa satu "tragedi" yang tidak boleh dilupakan

   Assalammualaikum, peace upon you.
Salam semua dan salam 1 Rejab bagi seluruh umat Islam. Semoga dibulan yang mulia ini mendapatkan kita keredhaan dan menghayati Bulan Rejab ini, untuk info lebih dekat tentang Bulan Rejab boleh dapatnya disini sila klik, Ok sebenarnya shida nak kongsi sikit satu kes yang shida dapat sumber dari Yahoopage dimana kes ini berlaku diluar negara dan diupload dilaman video youtube. Mengikut dari cerita itu Bapa kepada budak tadi ingin bergurau dan menakut-nakutkan anaknya, si bapa memasukkan anaknya yang berusia sekitar 3 tahun ke dalam Mesin Basuh Automatik itu dan diperhatikan oleh Ibu yang hanya tersenyum melihat gelagat 2 beranak itu.
Setelah si bapa menekan pintu Mesin tersebut, mesin itu terus berputar dan pasangan suami isteri itu terkejut melihat mesin mula berputar. Keadaan menjadi panik melihat anaknya sendiri di dalam mesin berputar seperti kain dibasuh. Ibu bapa tersebut berlari mendapatkan bantuan dan akhirnya mesin dapat diberhentikan dan menurut sumber anak tersebut mengalami lebam-lebam dibadan. Sadis betul bila tengok video ni berapa minit anak dia duduk dalam tu dalam keadaan berputar. Moga jadi pengajaran buat semua. Tak semua benda kita boleh dibuat gurauan lagi-lagi berkaitan dengan elektrik. Jom tengok videonya.







26 comments:

  1. Ish3. Tak patot betol buat cm2. Tseksa ank

    ReplyDelete
  2. bodoh punye bapa la...boleh pi sumbat anak dalam mesin basuh tu..las2 kn dah kelam kabut....

    ReplyDelete
  3. mujur anak dia tak ketuk pintu alam abadi, kalau tak, ibubapa mangsa ni mungkin akan bunuh diri coz terlalu menyesal akibat tindakan bodoh tersebut

    ReplyDelete
  4. bukan kate last2 budak tu mati keE??

    ReplyDelete
  5. nak sangat anak dia mati agakanya
    buduh

    ReplyDelete
  6. adoii nak bemesra dgn anak pown bukan mcm ni...

    ReplyDelete
  7. Tau pun takut...

    cuak ek he..23x

    ReplyDelete
  8. aiyak.. sian budak tu, kompom pening..!

    nak bergurau pun agak2 lah..huhuh

    ReplyDelete
  9. Kesiannya anak tu. Benda macam tu tak boleh dibuat gurauan. Macam2 benda boleh berlaku tanpa disedari. :)

    ReplyDelete
  10. astaga.. nasib anak ko tak hancur... benda macam tu mane boleh main2... hissshh nonsense!

    ReplyDelete
  11. apa la benda camni nak di buat gurau.. nasib anak tu lebam2 je.kalau kome ke mati ke tak ke nyesal tak sudah (dengan penuh emosinya nih)

    ReplyDelete
  12. bodoh ni la gurau tak kene tempat!!haishh

    ReplyDelete
  13. gurauan yg ntah apa2... alahaiii sian ank dia..

    ReplyDelete
  14. gile! mak bapak macam ni kalo de kat malysia kene lma dah sida!

    ReplyDelete
  15. sabar jelah psrent budak ni..pe cite tbaru shida pasal ni?

    ReplyDelete
  16. kekadang bapa2 ni nak buat lawak tapi x kena gaya, tu ler akibatnya kalau bergurau berlebih2,.. nasib baik sianak x da benda2 yg lebih parah, kalau tak tentu nyesal x guna kan..

    ReplyDelete
  17. giler.. bergurau tak kena tempat nih

    ReplyDelete
  18. nie lah jd bila tersalah gurau..ish2

    ReplyDelete
  19. ni gurau tahap bangang, nyusah kn org laa spesis cmni...

    ReplyDelete
  20. eh senget kot gurau mcm tuhhh . terlebih sygkan ank . guau pon pelik jee .. tak sanggop nak tgk video tuh .. hehe

    ReplyDelete
  21. Kehendak Allah... klu nak ikutkan mesin tu x akan bergerak klu x masukkan kredit... mybe dah ada kredit pada mesin tu yg di tinggalkan org lain kot... kesian...

    ReplyDelete
  22. para ibu bapa jangan sesekali buat camni

    ReplyDelete
  23. CONFEM BUDAK TU TRAUMA DGN WASHING MACHINE LEPAS NI

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih atas kerjasama.