Wordless Wednesday | budak comel ni menyanyi, marah dan terus jatuh! | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | budak comel ni menyanyi, marah dan terus jatuh!

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 23 May 2012

Wordless Wednesday | budak comel ni menyanyi, marah dan terus jatuh!

   Assalammualaikum, peace upon you.

bernyanyi dengan penuh emosi ;)
dah ketahuan dia malu dan marah pula!
tak dapat nak imbangkan badan dia jatuh kebelakang! hahhaa cutes!

full video dia cuba korang tengok tak rugi pun! alah dah terebih wordless!! hahaa







25 Jari Ohsem:

-SUPERGIRL- said...

hahahhaha ! dah tgk budak nihh .. tu lah kecik2 dah angkuh ! tanak owg amek gmba dy . hahahhaa . gedebutch jatoh !

blog-tips-kurus said...

kita pon pernah buat entry budak comel muka afdlin shauki ni, yg sangat pandai amik feel.... hoho!

ayut said...

hahaha..budak sekarang macam-macam hal.adehhh.kan dh jatuh.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

comel3!!

tilam.BKFM said...

memang superb!! comel!! hahhaaa..lawok ni.. budakk

OdahOne OdahOneBizz said...

hoho...lawaklh bdk ni dah lh chubby...kecik2 dh obes bhaya ni

zana said...

singgah sini pagi2 smbil komen kat sini..jom terjah sini blik ye :)

azizah :) said...

hahaha so sweet.. debabnya budak ni.. kuikuikui

KorN said...

amboi kemain shomel.. nak tarik2 je pipi dia boleh x?

Chenta Eyfa Najibrz said...

tomeyyyyy nyew dia

Emma said...

HEhehe... dah tgk video ni.. comel sangat kan >_< dah lah gemuk2, cam nk cubit2 je pp dia.. ho3

Mila Ahmad said...

cumell lah ko nie...

Sally Yatiey said...

Comelnya budak ni. haha :D

IntaNBerliaN said...

hihii.. kalu apa je bekaitn bdk2 walaupun jth tp ttp comel..hihiii

Selendang Merah said...

kah kah kah..comel plus kelakar..

Arra Ahmad said...

hehe..mmg comel.:)

Cik Nur said...

sian kat dia, tentu sakit..!

Azhafizah[フィザ] said...

comel je budak ni.^__^

caliph shuriken said...

so chubby.. gigit bru tau, hikk...

Romeo Laut said...

tembam gila budak ni...

mummyriena said...

hahaaa..aku ngn husben gelakk besauu tgk video ni lawak tol shida...kih3 :p

Bui Junaidi said...

CHUBBY NYA..CONFEM KUAT MAKAN NI..HEHE

ShakRoil ewAnT said...

haha . gendut btol :P

patriq said...

hahaa..lawokkk lah sida,

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..comel giler..geram jer tgk..chubby..^^