Wordless Wednesday | Hantu pun pandai bersukan ok! | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Hantu pun pandai bersukan ok!

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 16 May 2012

Wordless Wednesday | Hantu pun pandai bersukan ok!

   Assalammualaikum, peace upon you.
 Hantu bukan saja pandai menjaga RAMBUT malah BERSUKAN pun boleh! ada berani??





14 Jari Ohsem:

ejulz said...

hahaha.. mcm2..

ziezah said...

hantu sekarang dah advance.. hahaha cuma kaki tu kalau tak jejak tanah lagi best. kuikuikui

Chikova_Airashii said...

puhh seriau ceq tgk laaa haaa..ishhh

nuyui a.k.a miss YUI said...

hahah..sbr jela.

sis92 said...

aiyakkk mungkin hantu ni bunuh diri dulu pasal kecewa tak menang masa ptandingan haha

OdahOne OdahOneBizz said...

hoho...jom shida tgk hantu kat blog odahone pulak...hantu yg ni xpndai bersukan tapi....

Arra Ahmad said...

hihihi..hantu pandai masak tak?:P

Azhafizah[フィザ] said...

sekarang ni macam macam hantu hado.macam macam boleh buat.

bukan retis said...

okeh,ni seram. tak funny oke. haha

syiela said...

hahahha.. lepas ni semua hantu yg konker

♥ farhana ♥ said...

peh..seram jugak kalau tgk diorg bersukan..hahaha

fya zainal said...

hantu dia pakai kasut
:p

patriq said...

hahhaa..ada gmbaq ni kat fb pali...heheee

mummyriena said...

sempoi hantu2 nih hahaha >.<