Irma Hasmie & Reza Syah Ameer Dato' Radzuan nikah 29 Jun ini | Dunia sebenar Shida Irma Hasmie & Reza Syah Ameer Dato' Radzuan nikah 29 Jun ini

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Saturday, 16 June 2012

Irma Hasmie & Reza Syah Ameer Dato' Radzuan nikah 29 Jun ini

   Assalammualaikum, peace upon you.
Tempek gambar Irma Hasmie besar-besar, suka tengok dia sekarang cantik dengan imej bertudung. Sudah hampir setahun imej ini dikekalkan oleh Irma Hasmie. I like!! Kalau tengok Astro Oasis atau Al-Hijrah selalu jumpa Irma dalam Prog rancangan tersebut. terbaik! Actualy nak cerita tentang Irma yang bakal Nikah pada 29 Jun ini di kediaman Irma. Shida ucapkan tahniah pada Irma dan Reza. Lepas ni Irma dah tamatkan zaman solonya dan kehidupan juga lebih mencabar. Kita sama-sama doakan yang terbaik buat Irma.
kad-kad jemputan juga telah siap diedar. Ada yang dapat tak kawan-kawan blogger? hehee :)
cerita penuh tentang irma dan reza klik sini >> irma dan reza murai.com




22 Jari Ohsem:

Outbound di malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

Sally Yatiey said...

Tahniah kepada Irma Hasmie dan bakal suaminya :D hee. Semakin hari semakin cantik ^_^

azizah :) said...

tahniah buat irma dan bakal suami..irma cantik! suka gak tgk..

fya zainal said...

Dari dulu mmg suka tgk Irma ni bila dia dah pakai tudung bertambah cntk :)

farhana said...

Simple je kad kawen dia. Like!!!!

caliph shuriken said...

fokus kt nama dato' radzuan tu, hikk...

Misz Mieza said...

Setuju! Irma sangat cantik dengan imej bertudung macam ni.. Tak sabar nak tengok gambar2 masa majlis pernikahan & resepsi Irma.. Mesti lawa.. =)

Azhafizah[フィザ] said...

Ye,suke gak tengok irma skang.tahniah untuk irma dan bakal suami.moga urusan mereka dipermudahkan.

Zaza Ridzlan said...

sukanya tgk irma..dah la cantik baju dia...xsabar pula nk tgk hri pnikahan dia.. =)

Bui Junaidi said...

BERSERI2 WAJAH DIA KAN..BGSLAH DAH NAK KAWEN..^_^

Aida Omar said...

mereka memang serasi.. moga jodoh mereka kelak dipanjangkan hingga ke akhir hayat.. amin! suka tgk irma hasmie ^^

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Cantik & nampak ayu jer dia bertudungkan..suka tgk...

mummyriena said...

suka irma skg..aku pn selalu tgk dia dekat astro oasis..lawa jer dia..untung reza tu dpt irma :)

patriq said...

pat pun suka irma..ecececehh..hehee

syiela said...

makin cantik si irma ni

IntaNBerliaN said...

alhamdulillah...
akak pun sk tgk irma ni.. cantik kan :-)

KizMySeLf said...

semoga segalanya berjalan lancar..

nuyui a.k.a miss YUI said...

msti makin cntik kan..comel2.

ayut said...

suke tgk irma!semoga berbahagia Irma dan bakal husband,Reza..semoga dipermudahkan segalanya utk mereka :)

fiQRa said...

excited bila tengok artis kahwin.. cantik sangat baju tunang kak irma.. ;)

Phat said...

cun irma ni..tp bini aku lagi cun hehehe

cendol said...

cantikk nyeee irma..smoga berkekalan lah hendaknye..