Wordless Wednesday | Kolam palsu yang nampak SUPERB REAL! | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Kolam palsu yang nampak SUPERB REAL!

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 20 June 2012

Wordless Wednesday | Kolam palsu yang nampak SUPERB REAL!

   Assalammualaikum, peace upon you.
sumber : EMTV.COM.MY






22 Jari Ohsem:

hazwan hairy said...

eh!! cmna kolam nih..haha

fiQRa said...

adeiii, memang nampak real.. macam mana tah diorang buat.. hebat :)

ayut said...

mak aii...air tu dibuat guna apakah?engineering sungguh yg membuat ni.nice!

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg nmpk real!

Cendol said...

mmg awesome laaa!! teringin nak duduk dalam tu jugakkk

Arra Ahmad said...

kalau macam tu..nak pergi gak rasa..hehe

Kira Kekuri said...

wahh betullah, nampak real! #kagum

Unknown said...

TERKONFIUS SEKEJAP..

IntaNBerliaN said...

kolam palsu ke... mmg sekali tgk cam betoi.. :-)

Unknown said...

lamanya tahan nafas

Unknown said...

ehh jap! memang kolam ke apa ni?

odahonebizz said...

stylo kan swimpool ni..kalo org xtau terus terjun sure terpacak kepala kt ats lantai tu...hoho

LiLy @ MaMaQiStInA said...

nampak real..kreatif sungguh diorg ni..

Unknown said...

maksudnya yang atas tu apa shida? macam syok je.. hehe

Unknown said...

serius ke? nampak betul2 real!

Unknown said...

uish semart ah.. aku nak buat kolam cenggini satu la.. tapi x best plak xleh mansdi kolamm

Azhafizah MN said...

orang yang ka atas tu sure nampak pelik..yang kat bawah steady je..hihi

mummyriena said...

wahhh mmg real arr shida..kat malaysia xde bnde2 ni kot kan...heheee :-)

patriq said...

de tgk gak kat FB EMTV tu mcm2 gmbar ade..hebatlah kolam ni sida :D

caliph shuriken said...

mcm real laa, huh...

syiela said...

Hebatlah teringin nak masuk dalam tu jugak!

Ezad Skytech said...

serius...mmg nampak real la kan..:D