Fesyen Rambut yang PELIK, SERAM, LUCU, LAWAK dan SEMPOI GILA! | Dunia sebenar Shida Fesyen Rambut yang PELIK, SERAM, LUCU, LAWAK dan SEMPOI GILA!

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Sunday, 8 July 2012

Fesyen Rambut yang PELIK, SERAM, LUCU, LAWAK dan SEMPOI GILA!

   Assalammualaikum, peace upon you.
Pelik-pelik kan fesyen rambut dari luar negara atau negara-negara barat. So far sepanjang shida bernafas shida cuma pernah jumpa fesyen rambut yang pelik-pelik ni yang lebih dipanggil dengan nama fesyen rambut PUNK atau seangkatan dengannya. kalau jenis rambut macam tu memang bersepah dalam Malaysia dah jadi macam satu trend pula. Golongan yang menggemari fesyen pun tak kira umur dari muda ke tua dari tua ke muda tapi kebanyakan nya golongan remaja lah. Ada lagi gambar jom tengok.
Mengarut je fesyen PUNK ni tak berkenan benor teman nengok nye!!
hahaa^^ kadang-kadang shida sendiri tengok pun nak tergelak, ada ke manusia atau penggemar tegar fesyen rambut nak buat gaya macam ni?? 
errrr.. cik kak demam EURO dah habis lah semangat gila minah ni! =.=
Pengganti Abu Bakar Ela.. err siapa disini setuju?? "Abu Bakar Ela II" haaha :p
Sempoi Gila! Jimat tak payah beli topi dah! bijak bijak hahahaa :D
Scary Hair!! shida pun tak tahu mana depan mana belakang sama je! hahaa!
Kalau kategori "rambut paling masam" mesti dia menang kan? hahaaa ^_^
I'm Sexy and I Know It  hahahaaa..orang mata 2 je! dia sampai 6 Amekaw!!
siapa punya rekaan lah ni ~_^







17 Jari Ohsem:

cweet pinky said...

hahaha , lawak larr , tade keje lettew ..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

haha..ngeri tengok..fesyen apakah..
mangsa fesyen.. :D

syiela said...

tak sanggup la hai.. nak buat rambut2 tu semua mesti la maakn masa berjam2.. pastu bila berjalan jadi perhatian la pulak.. oh tidak!!!

*** mereka mmg nak tarik perhatian orang ^_^

KorN said...

gmbr ke 5 tu mcm serammm jer. hehe

Secrets of A Teenage Girl said...

seriusly ada jugak orang buat rambut macam ni?

pelik sungguh lah.. kelakar je tgk..hehe ;)

fieda said...

eiii..semuanya menakutkn la...

Rapunzeel Cikilolo said...

bertabah pulak nak berdandan macam tu? tak kuasa!

azizah :) said...

hishhh megarot la..tah ape2 je..huh

shida'R said...

@KorN gambar ke5 yg atas ke bawah? hehee...

Nurul Faiz Bikers said...

fesyen rambut ni tak sesuai dengan masyarakat kita. kalau barat tu okey la.

caliph shuriken said...

ntahapa2 laa rambut cmni, huh...

IntaNBerliaN said...

pelik2 pulak tgk fesyen camgini...

patriq said...

nanti pat nak buat jga pesyen cam ni haa..hahaaa

mummyriena said...

pelik2 tp kalo pkai tok ryshaa cute gak ank aku tuh ekekeee ;p

efa said...

hahaa..mcm2 ada cam astro la kak shida style2 rambut ni~

Azhafizah Md Nor said...

pingsan tengok fesyen pelik pelik ni..kreatif tapi tak kene gaya lah pulak..macam menyeksakan je..huhu

Lynn Damya said...

(-_-') brrrr.....rambutan betul lah..hahaha