Header baru sempena Bulan Ramadhan yang Mulia | Dunia sebenar Shida Header baru sempena Bulan Ramadhan yang Mulia

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Sunday, 22 July 2012

Header baru sempena Bulan Ramadhan yang Mulia

   Assalammualaikum, peace upon you.
header baru sempena bulan Ramadhan Al-Mubarak, ada komen? shida buat seringkas yang mungkin dan simple. Tak perlu semak-semak dengan banyak benda. Simple itu menarik bukan?? heheee^^ Ada banyak lagi kejutan shida nak buat untuk korang sebenarnya cuma tunggu....
So hari ni dah masuk hari ke 2 kita berpuasa, sebenarnya kondisi shida tak berapa sihat, sakit tekak, suara pula tak berapa ok, lagi-lagi cuaca yang tak menentu kejap hujan kejap panas, tekak ni betul-betul kering batuk pun macam susah, lagi-lagi pada bulan puasa ni lagilah rasa betul-betul menguji kesabaran shida =='





24 Jari Ohsem:

kiz said...

simple itu mudah..huhu

mummyriena said...

mcm aku org ptama yg tgk jer..k lah aku nk msk jap..laki aku nk sahurr heheee...nice wehhh!

patriq said...

yg ni nmpak special edition skit ekeke.. ^_^

Maisarah Azmi said...

cun la header

hazwan hairy said...

wahhhh cntik! sempat juga kan edit..hery mmg xla klo kat kg..haha

Unknown said...

peh..header bertukar beb! serius cantik lah shida.. jeles... hahaha :P

Unknown said...

menarik header utk ramadhan ni..hehehe.. memang nak kena jaga kesihatan betul2. lagi2 cuaca tak menentu sekarang ni

Mia Liana said...

ok.. simple dan ringannnn :)

ummi_norseha said...

simple tu menarik,nntikn kejutan dr shida...ibu doakn cepat2 sembuh ye..:)

Cik Lyana said...

cantik header tu ;)
simple but nice..

vendoline said...

nice..simple is better

YANG UNIQUE™ said...

Simple but nice :)

~yanie j

faizalnizam said...

banner ok tp lmbt nk load.

laskar pelangi said...

simple dan penuh bermakna:)
kreatif betol shida ;)
selamat berpuasa dear:)

DUNIA sesawangku said...

cantik :)

shuhadaothman said...

cantik. sedap mta memandang :)

selamat berpuasa shida :)

caliph shuriken said...

lagi simple, lagi laju loading ^^

sHaRiNa eLyaNa said...

menarik la..suka2

FIZGRAPHIC said...

wahhhh. dah berdotcom skang!

Diari Si Froggie said...

simple itu menarik dan tertarik..aida suka yang simple2.. header shida sangat cun ada nilai islamic.. yang penting ada gadis payung dan awan serta burung.. hehe..

*yang penting dah berdotcom sekarang.. yehaaa!!! kita geng! <3

syiela said...

cantik ditambah pula ada nilai2 islamic kat situ... suka

Haziq Life said...

nice

IntaNBerliaN said...

jaga diri yer shida...

IntaNBerliaN said...

jaga diri yer shida...